Seren'den...
"Aa!" kafama gelen topla refleks olarak gözümü kapattım.
"Seren..iyi misin?" dedi Mira ve Burçak.
"İyiyim beyin hücrelerim hala yerinde." dedim kafamı ovuştururken.
Ayagıma düsen topu aldım v eatana baktım.
Kim di bu? Yeni olmalılar.Ama yakışıklıydı.
"Atsana topu." dedi.
"Özür dilemiyorsun?" dedim topu elimde tutarken.
Bana dogru geldi ve durdu.Tek kaşını alay edercesine kaldırdı.
"Orada olman benim suçum degil."
Dedi ve elimdeki topu almaya çalıştı ama topu kendime çektim ve suratına topu attım.Tam burnuna geldi.Bana şaşkınca baktı.Güldüm.
"Orda olman benim suçum degil." dedim,mira ve burçagın kolundan tutarak arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Arkamdan baktıgına emindim.
♥♥♥♥♥
Burçak'tan..
Kantinde kızlarla oturuyorduk.
"Sesin çok güzel,katılacakmısın yarışmaya Seren?" dedim.
Seren hayır anlamında başını salladı.
"Nesi güzel ya." dedi yüzünü buruşturarak.
Mira güldü."Ona ben utanıyorum demiyorda." dedi.
Güldüm."Seren katıl işte! Sesin güzel her şeyi şarkıya baglıyan ve guzel şarkı söyleyen sensin!" dedim.Seren güldü."Hmm...sanırım...ya hayır! Üstelemeyin.İyi o zaman sen de burçak oyunculukta yeteneklisin git film sütüdyosuna oyna bakalım katıl yarışmaya." dedi Seren.
Dudaklarımı birbirine bastırdım.Başımı eyip parmaklarım oynamaya başladım.
Haklıydı.Herkesin etrafında v eherkes sana bakarken..Bu biraz zordu.
"Aranızda en cesaretli benim desenize.." dedi mira.
Güldük.Mira çok iyi resim yaıyordu tabi sahne korkusu olsa bile..bir işe yaramaz.
Bu yüzden yarışmalara katılırdı en son katıldıgı yarişmada 2.oldu.Ama rakibine gıcık olurdu bu yüzden hırs yaptı ve daha çok çalistı bir dahakine kesinlikle kazanacaktı.
"Neyse ben hocanın yanına gideyim beni çagırmıştı." dedim.
İkiside başıyla onayladı.Kahvemden bir yudum daha alıp okul kantininden çıktım.
O sırada sert bir cisime çarptım.Çarptıgım kişi ise...çok yakışıklıydı.
Ve sexy...
Başımı ona çevirdim.Bana bakıyordu.Gözlerime..
"Özür dilerim.." dedim ve merdivenlere yöneldim.
Yakından daha tatlıydı.
♠♠♠♠♠♠
Mira'dan...
Hâlâ kantinde serenle oturuyorduk.Serenin çok sevdigi 'campare' bisküviden yiyordum.Eh güzeldi..Ne diyorum ben cok güzeldi.
"Immm ya ben bunun çileklisi olsa yerim..Bak ben ve çilekli...ıykk ama campare başka...o...o her şey." dedi bir ısırık alırken.
Güldük.Kahvemden bir yudum aldım.İçeri giren çocuklara gözüm kaydı.
Aman tanrım didim!
O ne lan öyle..
Taş ne kelime kaya mübarek.Seren'in gıcık oldugu çocuk ve iki çocuk daha vardı isimleri neydi acaba..
Bir çocukla göz göze geldik.Gözlerimi hemen kaçırdım.
Fazla mı dikkat çekici yoksa sadce çekici mi? Babam böyle pasta yapm...ne diyorum ben lan? Tamam kafa gitti kafa iptal.
♪♪♪♪♪
Seren'den..
Miraya baktıgımda bir şeye bakıyordu.
Nerye baktıgına baktıgımda agızım açıldı.
Sabah top atan çocuk.Demek artık bu okuldaydı.Tamam çok az tatlı.Ama sadece çok az.
Birden Miraya aralarından bir çocuk baktı 3-4 sn sonra mira gözünü kaçırdı.
Kimdi bu çocuklar? Özellikle bana top atan kendini beyenmiş öküz?
♣♣♣♣♣
Hepsi kanal d de falan :D
Evettt bölüm sonuuu biz arkadaşlarla yaziyoruz...Ben yazar zynep...bu bölüm benden neyse byy ;)
Multi-Kızlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI
RomanceÜç arkadaş Seren,Burçak,Mira okuldaki üc serseri kankaya aşık olur.Ancak bazen sinirlenirler kavga ederler.Bir gün doguları anlarlar ve aşkın içinden cıkamazlar yani bu bir aşk çıkmazı.