დილას გავიღვიძე და ჩავედი სამზარეულოში საუზმის მოსამზადებლად. სამზარეულოში დედა დამხვდა,საუზმე უკვე გაკეთებული იყო და დედა მას მაგიდაზე აწყობდა.
-დილამშვიდობისა დედა.
-დილამშვიდობისა ლისა.
-დეე, რატო შეწუხდი. მე გავაკეთებდი საუზმეს.
-ვიცი რომ გაკეთება შეგიძლია და დარწმუნებული ვარ რომ კარგად აკეთებ საუზმეს, მაგრამ მთელი ერთი თვე შენ აკეთებდი საუზმეს და ახლა მე გაგიკეთებთ ყოველ დილას.
-კაი დეე.მაგრამ რომ არ გადაიღალო საუზმეს მე გავაკეთებ ხოლმე.
-არ არის საჭირო. ლისა ადი ზევით და ბიჭები გააღვიძე, უთხარი რომ საუზმე მზადაა და ჩამოვიდნენ ჭამონ.
-კაი. ვუთხარი დედას,ავირბინე კიბეებზე და შევედი ფელიქსის გასაღვიძებლად.
-ფელიქს ძამიკო, გაიღვიძე დედამ საუზმე გააკეთა.
-დედამ? ძალიან მომენატრა დედას გაკეთებული საუზმე.
-ჩემს გაკეთებულს რას უწუნებ?
-არაფერს, უბრალოდ დედა სხვანაირ საუზმეს აკეთბს.
-ოხხ, ადექი დროზე დედა გველოდება ქვემოთ.
-ვდგები. ადგა ფელიქსი, ხალათი ჩაიცვა და კიბეებზე სწრაფად ჩირბინა. მე ჯონქუქის გასაღვიძებლად შევედი ჩემს ოთახში. მას ისე საყვარლად ძინავს რომ მისი გაღვიძება არ მინდა. მე ტელეფონი ავიღე და ჯონქუქს რამოდენიმე ფოტო გადავუღე, შემდეგ კი საწოლზე ჩამოვჯექი და ხელი მოვუსვი სახეზე.
-ბაჭია, გაიღვიძე საუზმის დროა. ჯონქუქს ნაზად ვაკოცე და ხელი ჩავკიდე.
-დილა მშვიდობისა პრინცესა.
-დილა მშვიდობისა ბაჭია, როგორ გეᲫინა?
-Ძალიან კარგად. Შენ როგორ გეᲫინა?
-მეც კარგად მეᲫინა. ადექი, დედაᲩემმა საუზმე გაამზადა და გველოდება ქვევიᲗ.
YOU ARE READING
Friends {მეგობრები}
Fanficლალისა მანობანი და ჯონჯონქუქი ერᲗმანეᲗს Შეხვდებიან და ერᲗმანეᲗი ᲨეუყვარდებაᲗ.