Gömlek

4.5K 141 38
                                    

Bangtan yurdunda tipik bir iş günüydü.  Hâlâ uykuda olan jimin dışında üyeler kahvaltılarını yeni bitirmişlerdi.

"Hyung!!Ben, Hoseok ve Yoongi hyung stüdyoya gidiyoruz bu yüzden bizi aramayın" dedi Namjoon evin en büyüğüne -şu anda bulaşıkları yıkayan- ön kapıya doğru giderken.

"Stüdyoda boş bir zamanınız var mı?" Jin, onlara bakmak için mutfaktan çıkarak sordu."Çok çalışıyorsunuz biraz dinlenin."

"Uhh..Yeni parçamız için pratik yapıyoruz." Hoseok.

"Burada ne kadar kalmam gerekiyor?"

"Onun nesi var?"Jin, Yoongi'nin kötü ruh halinin nedenini sordu.

"Muhtemelen huysuz çünkü bugün onu uyandıran Jimin değildi." Namjoon kayıtsızca omuz silkti.

"Jimin'den bahsetmişken, nerede o? Onu kahvaltıda da görmedim."

"Hala uyuyor, dün antrenmandan gerçekten geç geldi, bu yüzden fazladan uyumayı hak ettiğini düşündüm."

" Onu kontrol edeyim" Hoseok daha gencin odasına doğru bir adım bile atmadan Jin onu çoktan yakalamıştı.

Onu ön kapıya doğru çevirdi."Hayır. Bırak uyusun, kimsenin bebeğimi rahatsız etmesini istemiyorum ve zaten siz stüdyoya gitmiyor muydunuz, o zaman hala burada ne işiniz var ha?"

"Tamam tamam gidiyoruz."Bununla birlikte, rap hattı huysuz bir Yoongi ve somurtkan bir Hoseok ile yurttan çıktı.

♡₊˚ 🦢・₊✧⋆⭒˚。⋆

"Sana seninkinden daha iyi diyorum ha! Benimkinin trendde olduğunu herkes biliyor!"

"DEĞİL"

"HAYIR-"

"BURADA 5 YAŞINDAKİ ÇOCUKLAR GİBİ NİYE KAVGA EDİYORSUNUZ!"Jin oturma odasına girerken bağırdı.Maknaeler bir ağızdan "Hangi kink daha iyidir tartışması" dediler.

Jin,onlara yüksek düzeyde yargılayıcı bir yüz ile baktı. "Tamam, kesinlikle 5 yaşındakiler bunun için kavga etmiyorlar ve bunu kim başlattı?"

"O YAPTI!!!" İkisi de birbirlerini göstererek birlikte dediler.

"Biliyor musunuz, şu anda iki bok kafayla uğraşacak havamda değilim." Jin odasına doğru ilerlerken içini çekti. Birkaç dakika sonra geri geldi.  Yerde tartışan maknaeleri buldu.

"Alışverişi için markete gidiyorum ve Jimin yukarıda uyuyor, bu yüzden ikinizin biraz daha sakin olmasını istiyorum" dedi Jin ön kapıya doğru ilerlerken.  Maknaeler birbirlerine dik dik bakmakla çok meşgul oldukları için bunu duymamış gibi görünüyorlardı.

♡₊˚ 🦢・₊✧⋆⭒˚。⋆

İki çocuk o kadar didiştiler ki, şu anda kendilerine doğru gelmekte olan grup arkadaşlarını uyandırdıklarını fark edemediler.

"Siz ikiniz neden sabahın köründe bu kadar yüksek sesle konuşuyorsunuz?" bahsi geçen ikisi yeni uyanmış mochi'ye ait o boğuk sesin sahibine döndüler. 

"Sabah değil, öğleden sonra Jimin" dedi Jungkook, Taehyung ve Jimin'e baktıklarında ağızları açık kaldı.

"Yah!! Hyung desene ve gerçekten mi?"  Jimin sonunda sevimli küçük bir baş eğme ile söyledi.

Bir nedenden dolayı Jimin bugün farklı görünüyordu ve çocuklar buna anlam veremediler.  Belki de üstteki iki düğmesi çözülmüş halde kalçalarına kadar uzanan, gömleğin her iki omzunun üzerinden biraz kaymasına neden olan, köprücük kemiğine mükemmel bir görünüm veren, giydiği büyük beden gömlekti yada o gömleğin altındaki boxerından başka bir şey giymiyormuş gibi görünmesi,uyluklarını ya da sevimli küçük suratının aşırı derecede iyi gözükmesi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daddy Or Oppa - OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin