Bu müthiş ilk günün sonunda bir harika sürpriz daha geldi okuldan; Uludağ'a gidilecek !!! Hazır havalar da güzelken -bütün okul- çok eğleneceğiz. Meriç koşarak Deniz'in yanına geldi. "Deniz, Deniz,Deniz! Duydun mu,duydun mu?" Meriç o kadar heyecanlıydı ki.
"Sakin ol biraz ne oldu?"
"Uludağ'a gidiyoruz!!!"
" Haberim var da niye bu kadar heyecanlandın ki ?"
Meriç şaşkınlıkla Deniz'e bakarken Deniz dolabını kapattığı gibi Kerem geldi,
"Meraba Deniz naber?"
"Git başımdan" Deniz çantasını koluna takıp Servisi'ne gitti.
Serviste iğrenç bir koku var, bu da ne ? "iğrenç"
Tabi iki ikili koltuklardan birine oturdu ve telefonunu açtı. Böyle CooL bir hava yaratmaya çalışıyordu , birazdan Sarp da gelir. Servis doldu, Sarp hala yok. "Nerede bu çocuk? Servisle gelmeyecek mi acaba ? " Deniz düşüncelerine hakim olamıyorken içeri Sarp girdi. Sarp hep en arkada oturur ve Deniz'in yanından geçerken, yüzünde bir tebessüm. Deniz'in evine kadar sadece Sarp'ı dinledi,ve hayallere daldı. Hatta fazla daldı. "Deniz Deniz Deniiizz"önden biri sesleniyor, "Geldik de in istersen" Deniz hızla ayaklandı ve servisten kendini zor attı. Ev ev ev...
Kapıyı açtı içerden ses gelmiyor "Annee ben geldim"
"Hoşgeldin" mutfağa girdi sessiz adımlarla mis gibi kokular geliyor mutfaktan,
"Hımm ne yaptın harika kokuyo"
"Tavuk,makarna ve çorba yaptım "
"Anne kim geliyor akşam ." Gülüştüler ve ;
"Hemen de anladın, Ahmet abinler gelecek."
"Neee! Anne bu şimdi söylenir, nasıl hazırlanacağım ? Off" tezgahdan bi dilim havucu ağzına attı ve doğru odasına gitti Deniz.
-Ahmet Abiler bu ne demek ? Ahmet Bey Sarp'ın babası- Şimdi ney giysem sorunuyla Deniz boğulmuş durumdayken tek çözüm: Siyah dar kot ve meşhur ekose koyu yeşil gömlek. Her şey hazır, bekle bekle bekle... Kapı çaldı.
"Kapı,kapı,kapıııı. Anne, Geldiler!"
Kapıya koştu Deniz kapıyı açtı ve
"Hoşgeldiniz!"
Ada - Sarp'ın kardeşi-
"Hoşbulduk" Deniz'in annesi ve babası da geldi
"Hoşgeldiniz" ve Sarp'ın annesi,babası "hoşbulduk" falan filan Sarp ayakkabısını arkadan çıkarttı ve herkes salona geçti. sarp içeri girerken Deniz kapıda duruyordu.
Gülerek. "Merhaba liseli arkadaşım"
Kendine güvenen bir ses tonuyla "Meraba "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
RomanceNefesini hissediyorum boynumda, elleri belimde. O meşhur bakışı beni benden alıyor. Son bir öpücük bıraktı dudaklarıma... Hiç gitmesen?