a w(end)ding - bölüm bir, part bir

4K 392 335
                                    

merhabalar, hoş geldinizzz

bölümü birkaç parçaya böldüm, sıkmasın diye. ayrıca başka bölüm de yok bu yüzden bir bölüm içinden birkaç bölüm çıkarmak daha mantıklı geldi.

UYARI!!! taehyung'a kızgın ve kırgın ve daha birçok şey olduğunu biliyorum ama hakaretlerinizi biraz daha saygı çerçevesinde edin lütfen. mantıklı gelmiyor kulağa ama eminim anlamışsınızdır auıfhasuf sınırı aşmayın lütfen, yorumları silmekten çekinmem.

yanlışım varsa da görmezden gelin rica ediyorum.

iyi okumalar<3

***

"İyi misin?"

Jeongguk kafasını tezgahtan kaldırdı, gözleri yaşlar ve alkolün baş döndürücü etkisinden dolayı bulanık görüyordu. Her şey etrafında dönerken ve ışıklar gözlerinin gerisinde parlarken hiçbir şekilde hiçbir şey göremiyordu.

/ Telefonu çalıyordu. Umursamadı, bir bardak içkiyi daha kafasına dikti. Önemli bir şey olacak değildi ya.

Umrunda değildi.

Artık hiçbir şeyi umursayamazdı.

Kalbi alevler içerisindeydi. Aynı türden bir alev boğazından aşağı iniyor, ağzında acı bir tat bırakıyordu.

Unutabilmeyi diledi. Kendini, onları, o kişiyi, her şeyi...

Bugün içtiği viskinin tadı tuzlu suya benziyordu. /

"H-huh?"

Bir el nazikçe omzuna dokundu ve az önce duyduğu ses bu kez kulağının yakınından geldi.

"İyi misin diye sordum. Yarım saattir hareketsiz bir şekilde duruyorsun ve o pozisyonda bu kadar uzun bir süre oturmanın rahatsız etmediğinden emin değilim."

Jeongguk arkasını döndü, ya da denedi ama deneyişi neredeyse oturağından kayarak düşmesiyle başarısız oldu. Neyseki iki güçlü kol uzandı ve onu tuttu, bununla birlikte Jeongguk hıçkırdı.

Bu hissi çok özlemişti. Güvende hissetmeyi. Düşeceği zaman birinin onu tutacağı hissini özlemişti.

Ve bu düşünceler şimdiki kırılgan bedeni için çok fazlaydı.

/ "Jeongguk, lütfen bunu gördüğünde ara. Endişeleniyorum, endişeleniyoruz."

Jeongguk gülmek, küfür etmek istedi. Ağlamak istedi.

Ama yalnızca raflardaki birbirinden farklı, açık maviden kirli bir sarıya doğru giden şişelere bakmakla yetindi.

İçinde fırtınalı bir deniz vardı ama duygularını dışa vuracak güce sahip değildi.

Kalbi artık atıyor gibi hissettirmezken yapamazdı.

Namjoon'un sesi, o an çalan şarkıya karışıp kayboldu. Jeongguk telefonunu tezgaha bıraktı, amacı kapatmaktı ama vazgeçti.

Berbat haldeydi ama başkasını daha fazla endişelendiremezdi.

Şu an başka birini kaybetmeyi göze alamazdı.

Artık daha az kişiye sahipken hem de. /

Jeongguk bir inilti bıraktı. Kulüpteki ses onunkini bastırmış olsa da, iyi kalpli yabancıyı panik etmeye yetmişti. Jeongguk'u sandalyesine geri oturtmaya çalıştı, görüş açısına girebilmek için eğildi ve onunla şimdiye kadar duyduğu en yatıştırıcı sen tonuyla konuşmaya başladı.

heart a mess . devam etmiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin