1

256 11 2
                                    

Menet normaalisti blind Channellin keikalle mutta melkein koko ajan Joel tuijottaa sinua. Keikan jälkeen Joel tulee puhuu sulle ja sanoo "moi mä oon Joel kuka sä oot ja haluaisitko lähtee ulos syömään tai jotain?" sinä sanot "moi mä oon y/n ja lähden ilomielin!" Joel sanoo "no jos nähdään kahdeksalta baarissa?" vastaat "joo nähdään sitten".
Kotonasi alat valmistautua ja laitat päälle farkut, valkoisen t-paidan ja farkkutakin. Juot vettä ja huomaat että kello on jo puolikahdeksan ja lähdet baarille. Baarilla näet joelin ja huudat joelille "moi Joel mä tulin nyt" Joel vastaa "nonii hyvä mennääs tonne tilaa jotkut juomat" vastaat "joo mä voisin ottaa vaan bissen" Joel tilaa kaksi bisseä. Kun lähdette baarista Joel kysyy sulta "tuutko meille yöks nii voisit huomenna tulla studiolle?" vastaat "joo tulen ilomielin haluaisin muutenkin nähdä muut!" Joel sanoo "no lähetääs sitten" joelin luona Joel kysyy "haluaisitko viel jotain iltapalaa ennenku käydään nukkumaan?" vastaat "en halua mitään" tämän jälkeen käytte nukkumaan.
Aamulla Joel herättää sut ja sanoo lempeällä äänellä "huomenta ois aika aamupalalle ja sitten studiolle." vastaat unisena "mul ei oo nälkä nii voisin ottaa vaan lasillisen vettä" Joel ihmettelee miksi et syö ja sanoo "no okei lähetääs sitten studiolle." lähdette studiolle. Studiolla joonas kysyy "kukas tää mimmi on?" Joel vastaa "täs on y/n eilen oli siel keikalla ja sit käytii baaris ja oltii mun luona yötä ja y/n sä varmaankin tiiän jo pojat nä pojat" aleksi sanoo "nonii voitais pitää tänää vähä rennompi päivä kuunnella musiikkii kattoo kauhu leffaa tai jotain" Joel sanoo
"käy mulle mite y/n?" sanot "joo käy" aleksi sanoo "Okei no mä laitanko tost ton elokuvan nii voiaa kattoo se"

y/n ja Joel rakkaustarinaWhere stories live. Discover now