2

131 8 2
                                    

Kiljahdat kun säikähdät elokuvaa. Joel sanoo "ei tarvii pelätä" Joel ottaa sinut kainaloonsa ja silittää sinun hiuksia. Olli kuiskaa joelille virnuillen "mitäs teidän kahem välillä on" Joel vastaa Ollille kuiskaten "ei vittu mitään" Olli sanoo "kuitenki vittu on" y/n sanoo "Olli mikä sul nyt on rauhotu nyt" Olli vastaa "kysyin vaa et mitä sun ja joelin välillä on" sinä punastuu etkö vastaa mitään. Jatkatte elokuvan katsomista. Elokuvan jälkeen sanot "mun pitäis mennä nyt kotiin nii moikka" Joel sanoo "moikka y/n tuuhan sit taas huomenna" vastaat "tulen toki" lähdet kotiisi ja menet nukkumaan 21.00. Yöllä kahden aikaan sun ex tulee avaimilla sun taloon huumeissa ja lyö sua ihan kunnolla. Soitat Joelille ja sanot itkien "tule mun luokse mahdollisimman nopeasti osoite on siemenkuja 38" Joel lopettaa puhelun ja tulee viidessä minuutissa. Joel näkee kun sun nenästä tulee verta ja sun silmä on musta. Joel häätää sun exän ja hakee paperia ja kylmää. Joel kysyy "Kuka vittu toi oli" vastaat "mun exä joka käyttää huumeita jol on avaimet mun taloon" Joel vastaa "Miks vitussa et kertonu aiemmin oisit voinu tulla mun luo yöksi" vastaat "en halunnu kertoo ja huolestuttaa" Joel vastaa "no okei mut nyt nukutaan ja mennään aamulla studiolle"
Time skip 4h
Joel herättää sinut ja sanoo "huomenta ois aika lähtee studiolle" vastaat unisena "huomenta ja Okei lähdetään vaan"  studiolla pojat alkaa tekee biisejä ja sinä istut sohvalla. Joonas tulee kysyy sinulta "osaatko sä soittaa mitäön soitinta?" vastaat "osaan soittaa kitaraa, rumpuja ja pianoa" joonas sanoo "Okei no saatkin sitten joku päivä näyttää taitojas"
Time skip 2h
Pojat lopettavat ja lähdet joelin kanssa joelin luokse. Joel kysyy "haluaisitko jotain syötävää kun et oo syönyt pitkään aikaan" vastaat "no voin ottaa ihan vaan leivän ja vettä"

y/n ja Joel rakkaustarinaWhere stories live. Discover now