Joel antaa sulle leivän ja vettä ja kysyy "Miksi sä et syö melkeen ikinä?" vastaat "no ei vaan oo nälkä ja no niih" Joel sanoo "nyt kerro miksi et syö mä kyllä ymmärrän" vastaat "no okei mulla on syömishäiriö en oikeen haluu syödä ja jos syön niin syön vitun vähän" Joel vastaa "Miks et oo kertonu aiemmin?" vastaat "no en tiiä luulin kai et suuttuisit" Joel "no jaahas en tietenkään suutu ja aattelin jos haluisit olla mun tyttöystävä" vastaat iloisesti "tottakai" Joel on iloinen ja sanoo "kiva mut pitäiskö mennö nyt nukkuu ku kuitenki kello on jo yksitoista" vastaat "joo mennään vaan nukkuu" menette nukkumaan iloisesti.
Aamulla heräät ennen joelia ja käyt suihkussa ja laitat joelin t-paidan ja kollarit päälle. Joel herää ja ihmettelee missä vaatteensa ovat. Joel kysyy "y/n ootko nähny mun paitaa ja kollareita" vastaat "en todellakaan" Joel tulee katsomaan mitä teet ja huomaa päälläsi sen vaatteet. Joel sanoo kovalla äänellä "y/n noi on mun vaatteet!" vastaat nauraen "kyllä mä tiedän ja sä et näitä nyt saa" Joel katsoo sua vähän oudosti ja kaataa sut sohvalle ja alkaa kutittamaan sua. Naurat niin paljon että rupeat myös itkemään ja Joel vain jatkaa sun kutittamista. Niko tulee joelin kämppään hakee teitä koska ette tullut ajoissa studiolle. Niko tulee olohuoneeseen ja sanoo nätisti "huomenta vaan kyyhkyläiset" Joel säikähtää ja sanoo Nikolle vähän vihaisesti "mitä asiaa sulla nyt on" niko vastaa "niin että ette tulleet studiolle sovittuun aikaan" Joel vastaa "no ööh me unohdettiin" niko katsoo teitä vähän oudosti ja lähtee ja muistuttaa teitä tulla huomenna. Sinua rupee sattumaan vatsaan ja laitat kätesi vatsalle. Joel kysyy hätäisesti "mikä sul on" vastaat "mun menkat tais alkaa eikä mul oo siteitä nii voisiks käydä ostaa" Joel vastaa "tottakai ja ostan myös suklaata ja särkylääkettä" Joel lähtee ja sä vaat makaamaan sohvalle. Soitat Aleksille ja kerrot että ette varmaan tule huomenna studiolle ja aleksi ymmärtää ja kertoo muille.
Time skip 30min
Joel tulee ja antaa sulle siteet ja laittaa suklaat ja särkylääkkeet olohuoneen pöydälle.
YOU ARE READING
y/n ja Joel rakkaustarina
RandomTarina kertoo sinusta ja joelilta ⚠️Varoitukset⚠️ Viiltelyä Kiroilua Itsensä satuttamista Syömis häiriö asioita Pahoinpitelyä