1'transfer öğrenci'

5.2K 286 207
                                    

İRONİ VE KENDİ HAYAL GÜCÜM İLE YAZILMIŞTIR.

Yani beni ciddiye almayın.

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR.

TANITIM BÖLÜMÜ GİİB BİR ŞEY AMA TANIYMIUROUM VE EVET KISA ÇÜNKÜ ilk bölüm
~~~

Transfer öğrenci çoğu zaman dikkat çeker, hürkanın da dikkatini çekti çekti. Transfer öğrenci 1 haftadır sınıftaydı. Kimseyle konuşmuyor mp3 ile sürekli bir şeyler dinliyor kapşonlusunu asla çıkarmıyordu.

İngilizce öğretmeni sınırına geldi sürekli ona seslenmesine rağmen cevap alamadı ve hürkanı yanına çağırdı ve "transfer öğrenciyi" müdürün odasına götürmesini istedi.

Beraber sınıftan çıktılar. Hürkanın içine kurt düştü ve onu elinden tutarak koridor sonundaki erkekler tuvaletine çekiştirdi. Transfer öğrenci "dur ne yapıyorsun" dedi hürkan onun yüzüne yaklaştı burun buruna geldiler (biraz fazla erken sanki) transfer öğrenci kızarıyordu fazla çok fazla "aslında haddim değil ama kollarını kesmemelisin" dedi hürkan transfer öğrenci "sen nerde-" dedi

"hava 39° kapşonlu giyiyorsun ve kolunu açtım" transfer öğrenci koluna baktı hürkanın eli öğrencinin kolunu açmış bir şekilde duruyordu. Öğrenci yutkundu, hürkan geri çekildi evet sadece onunla oynuyordu.

Tuvaletten çıktılar hürkan ona gelmesini işaret etti. Sınıfa geri döndüler kapıyı çalıp girdiler. "hocam müdür odasında değildi." dedi hürkan "tamam hürkancığım" ııy hoca çok iğrenç.

Transfer öğrenciyi biraz daha azarladı ve dersine devam etti.

Hürkanın yeni arkadaşı transfer öğrenci..

~~~

İRONİ VE KENDİ HAYAL GÜCÜM İLE YAZILMIŞTIR.

Yani beni ciddiye almayın.

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR.

fix him | porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin