İRONİ İLE YAZILMIŞTIR.
Yani beni ciddiye almayın.
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR.
~~~
"aklıma..*nefes verir* şey...ben şey ben ailem ailemde bir sorun ve bu şarkı müzik"
"tamam güzelim sakinleş ve düzgün cümle kurmaya çalış başarırısın, inanıyorum sana. "
"müzik çalardan silmiştim hatırlıyorum o şarkı silinmişti ben silmiştim bana hatırlatı.."
"tamam sakin ol elimden başka bir şey gelmiyor söylemek zorunda değilsin ama çok zorlanmıyorsan anlat bana güzelim"
"babam annemi öldürürken bu şarkı çalıyordu.."
Hürkan bir anda şoka uğradı, böyle bir şey çıkacağından emindi ama annesinin ölüceğini ah hayır kimin aklına gelirdi ki gözleri dolmuştu ömere sıkıca sarıldı.
Sarılıyordu ama nafile, ömerin ağlamasını durduramıyordu..
Bu konu burada kapanmamıştı
Elbet yine açacaktı ama o bu gün değildi.Ömer tekrar konuşmaya başladı"ölmek istemiyorum ama ölmek istiyorum kendi ölümüm kendimden olsun istiyorum sorunumu getirmek istiyorum"
"ömer.. yapma böyle söyleme öyle şeyler"
"anlayscağını düşünmemiştim zaten senin gibi biri beni anlayamaz 5 yaşındaydım hürkan 1 saat boyunca annemin ölü bedenine sarıldım ANNEM BABAM TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜ ŞUAN NE YAPIYOR PEKİ GÜZEL HAYATINI GÜZEL YENİ EŞİ İLE TADINI ÇIKARIYOR.. ama ben.. ben.."
Hürkan sessiz kalmayı tercih etti evet böyle şeylerde ne yapmadı gerek hiç bir fikri yoktu nede olsa onun mükemmel bir ailesi vardı.
Sıkınca sarıldılar birbirlerine elden he gelirdi.
Hürkan bir doktor değildi ama Ömer hastaydı..
" 'beni düzeltirmişsin' hah beni sen bile düzeltemezsin"
Hürkan aklına koydu onu düzelecekti, onun böyle söylemesi daha da hırslatıyordu daha da.
"yakın bir zamanda değil ama seni düzelterim emin ol sık dişini Ömer"
Ömer içini çeke çeke ağlıyordu.
Hürkan ise boş sözler söylüyordu
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR