6'60 Saniye'

1.9K 128 128
                                    

İRONİ  İLE YAZILMIŞTIR.

Yani beni ciddiye almayın.

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR.

~~~

"hürkan bence o redbulu içmemeliydin"

"evet ama-" hürkan duraksadı hastane yatağında sağ kolu kırık şekilde uzadığını hatırladı.

Ömerin gözleri dışarıda uçan kuşa kaydı bunu gören hürkanda baktığı yöne baktı.

Ömer, hürkanın cümlesini tamamladı;'ama ben sarhoş değildim bile' "değil mi?"

"tanıma uzasana"

"iki gay.. Hmm ve birisi azgın oç... VE SADECE KOLUN KIRILDI HADİ GİDELİM HASTANELERİ SEVMİYORUM SIRF SEN VARSIN DİYE KALMAYA ÇALIŞIYORUM"  

"çünkü ben varım diyeeee"

"puşt.."

"mazoşistsin bipolarsında ayrıca depresiff bir gay vede küfür baz-"

Ömer kapıyı açtı tam çıkmak üzereyken "tamam dur geliyorum beni bekle" DEDİ hürkan

~~~

"okula gitmeyelim" dedi hürkan

"olu-" ömer sözü kesilmişti

"HAH! SENİ DENİYORDUM DEPRESİF GAY CU SENİ"

"cu mu cu ne?"

"hiç bir şey meleğim"

"tamam"

"YANIMA OTURSANA DEPRESİF"

("b-bağırma n-ardo ku---)

"bağırma artık ya sağır yok karşında"

Ömer hürkanın yanına oturdu ve kulaklığını çıkardı ve mp3e taktı

Hürkan gözü yavaşça kapanıyordu "SİKTİR YETER YA BİR BU EKSİKTİ LANET OLSUN" dedi ömer mp3ü çöpe attı ve tuvalete gitti.

Öğretmen hğrkana onun arkasından gitmesini söyledi.

Ömer kabinlerden birine girmiş kendini kısıtlamıştı birine zarar vermemek için etrsfına vuruyordu

Saçlarını yolmaya, kendisine vurmaya, başını bir yerlere çarpmaya başlamıştı.

Sinir krizi geçiyordu..

Tırnakları ile kendini tırmalıyordu kollarını hızlıca kaşıyordı tam olarak bunlar 60 saniyede olmuştu, hürkan gelmişti ne yapacağını bilmiyordu.

Kaç kere kriz geçiren birimi görmüştü ki..

Çığlıklarını duyuyordu tuvaletin kapısını kapattı hürkan.

Kapıyı kırması gerekliydi yada Ömer açmalı "ömer kapıyı açar mısın"

Krizin ilk dakikaları olunca böyle oluyor sanırım

2 dakika bekledi kpının üstünden atlamalı kapıyı kırardı ama müdürle uğraşamazdı.

~~~

Bitti..




Şaka

Hürkan ömeri tutu ve kapıdan çıkardı elini yüzünü yıkatı artık sorunun kalmayacağını söyledi 20 dakika sakinleştirici sözler söyledi yavaşça kendi haline geliyordu.

(bu bilgile kullanın ben olmasam..)

Kantine götürdü ve su aldı dışarı çıkardı ve nefes aldı

Banka oturdular.

"aylardır olmuyordu.. Bu yüzden geçtiğini sandım.. Ve.. İlaçları bıra..ktım.."

"tamam ama neden oldu bu, ne rahatsız etti seni; uykunu mu alamıyorsun, yemek mi yiyemiyorsun, yoksa başka bir şey mi?"

Konuşamadı..

Konuşmasına gerek yoktu fazla sorgulamadı..

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR.

fix him | porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin