ŠKOLA

239 22 2
                                    

     Probudili jsme se kolem 10 ráno. Dalších pár dní jsem trávila doma s bráchou a Tobym. (velmi špatně se mi to skloňuje tak jen že někdy bude Tubbo zmiňovaný jako Toby. ) Když v tom prošel ten osudný den kdy jsem měla jít do nové školy. Kdyby aspoň do prváku ale ne jdu do druháku . Naštěstí s bráchou a Tobym.
     Den před tím jsem byla nervózní a skoro nespala. ,, Tak co těšíš se? " Zeptal se Tuboo a já se na něj jen vyděšeně podívala. ,, Ale Y/n pojď seem." A objal mě. Byla jsem fakt vyděšená. Za ten týden co jsem tu s klukama byla jsme si s Tobym fakt hodně rozuměla. Nikdy jsem neměla kamarády ale on byl fajn. Byl malý jako já. Sice já mám 162 a on asi 167 ale i tak těch pár centimetrů nevadí. Pak je tu totiž brácha který má něco málo přes 180 .....
                             *ve škole*
     Stáli jsme všichni tři před školou a já byla vyklepaná. Kluci mě uklidnili a vešli jsme dovnitř. Tuboo byl hrozný introvert a šlo to na něm poznat. Byl hodně stydlivý. Ale očividně se znal nebo spíše jeho znala snad každá holka. Ve třídě jsem si sedla vedle Tobyho a brácha do prázdné lavice. Když v tu ránu vešel do třídy kluk v roušce a brýlích . Dal si brýle k nosu a koukl hned na mě a projel si mě pohledem a brýle vrátil na oči. Měl krásné zelené oči! A pronikavý pohled. Blonďaté vlasy a měl asi dva metry. Minimálně dva metry! Šel směrem k nám. ,, Ahoj Ranboo! Tohle je Y/n. Tommyho ségra . Tommy je tam. " Řekl Tuboo a ukázal na bráchu. Otočil se a šel za bráchou. Sedl si vedle něj a dali si pěst. Všechny holky z něj byly hotové. Ale to i z Tonyho a mého bráchy.
     Do třídy vešla učitelka se slovy ať se představíme. Brácha byl v klidu ale já se klepala. ,, A ty? Řekni nám něco i ty. " Řekla. Já se postavila a začala. ,, Jmenuju se Y/n a jsem sestra od Tommyho. Dneska mám narozeniny a je mi šestnáct ale cítím se úplně stejně. Rada zpívám a hraju na kytaru a na pc nějaké hry. Jsem dost introvert a občas mám strach. " Sedla jsem si úplně vyklepaná. Učitelka poděkovala a začala říkat něco o tom že za dva týdny jsou prázdniny a co všechno se musí stihnout. Ale já hned po tom co jsem si sedla jsem měla ten pocit toho že na tebe někdo kouká. Otočila jsem se za sebe a ten vysoký kluk byl otočený víc směrem ke mě ale měl brýle tak jsem nevěděla . Zamrazilo mě. Pak jsem koukla na druhou stranu a tam na mě koukala nějaká od pohledu velmi sympatická holka která mi zamávala. Tak jsem se pousmála.
     Po nějaké době nás konečně pustili ze školy . Brácha a Tuboo si stoupli dal od vchodu a čekali. Pak tam přišel ten veliký kluk a dalších pár kluků. Na otázku kdo to je Tommy odpovídal za mě.
     ,, Tak můžeme vyrazit k nám? " Zeptal se brácha a já byla překvapená. A v periferním vidění jsem viděla tu holku z té lavice samotnou. Mávla jsem na ni a šla s námi a rovnou jsme se seznámili a byla dost jako extrovert jen ji moc lidí asi nevnímalo. Ale byla super. Doplňovala mě. Po pár minutách se mi představila jako Nina.
                 *dorazili jsme domu*

___________________________________________

Moc se omlouvám ale uvést to do děje je dost namáhavé.

ASI TO TAK MĚLO BÝTKde žijí příběhy. Začni objevovat