VÍTEJ

334 24 0
                                    

     ,, Vstávej ty potvoro! Za pár hodin nám letí letadlo a ty pořád vyspáváš." Probudil mě hlas mého bráchy Tommyho. Chtěla jsem ho v tu chvíli zabít! Otočila jsem se na bok a chtěla spát dál. ,, No tak Y/n! Pojď už Kalifornie nás volá!" ,, Vždyť už jdu!" zvedla jsem se z postele a protřela si oči. Jak už jste asi pochopili míříme do Kalifornie. Brácha se tam hodně těši protože tam poblíž žije většina  jeho kamarádu z minecraftu ale já? Já tady ani tam nikoho nemám. Takže mi to je jedno tak nějak.
     ,, Taak co máme k snídani?" tupě jsem se podívala na bráchu. ,, Takhle na mě nezirej.  Koukáš na mě jak na svoji snídani. Na stole máš vajíčka. Kdyby si otevřela ty svoje zalepené oči možná by sis jich všimla . " ,, No jo ty bručoune! . "
                           *na letišti*
     Stála jsem v řadě k nástupu do letadla. Měla jsem strach! Doufala jsem jen že ten let přežiju. Protože za svých patnáct let jsem neletěla nikdy. No a při této myšlence jsem si uvědomila že za týden mám šestnáct. A přímo na moje šestnáctiny jdu poprvé do nové školy do druháku.
           *později už u nového domu*
     Celý let jsem prospala. A vzbudila jsem se až v autě před novým domem. Na to že tam mám nějakou dobu bydlet jen já a brácha tak mazec . Rodiče totiž odjíždí na půl roku někam do Evropy za prací a výzkumy. Jsou tady 4 koupelny a 4 ložnice. Jedna veliká jídelna a kuchyně s obřím obývákem. A dalších pár místosti. No barák jak kráva. Vybalila jsem si věci a šla spat. Tommy mezi tím volal svým kamarádům že už tu je a ať nám přijdou pomoct vybalit. Já ale usla.
     Když jsem se po nějaké té hodině probudila bylo asi 7 večer a já slyšela dole smích. Sešla jsem dolů a byl tam brácha s nějakým nízkým roztomilým koučinou. ,, Aaa šípková růženka vstala. Jo Y/n toto je můj kamarád Tuboo. Bude s tebou chodit do třídy . " Řekl a oba na mě koukali jak na svatý obrázek. ,, Jo jo dobře. Tak jo. "
     Udělala jsem si večeri. Pokecala s klukama a šla spát. Když jsem se probudila byla bouřka a já měla zase noční můru. V šoku jsem se probudila a začala křičet. Hned jsem ale přestala když mi došlo kde jsem a že jsem vzhůru.  Bojím se bouřek a toto bylo pro mě velmi děsivé. Z ničeho nic jsem slyšela jak někdo rozrazil dveře od mého pokoje. Byl to Tuboo. ,, Y/n! Jsi v pořádku? Zůstal jsem vzhůru protože nemusím úplně bouřky a Tommy už dávno spí a pak jsem slyšel jak křičíš a tak jsem se sem šel podívat. " Klepala jsem se v rohu postele vyděšená k smrti. ,, Oh Y/n, mužu k tobě? " kývla jsem a Tuboo si vedle mě sedl. ,, Bude to znít divně. Vím že se neznáme ale nemohl by si tady spát? Fakt se bojím a postel mám velkou a prosím. " Tubbo kývl a já si lehla a později se zavrtal i Tuboo.
     Když se v tom ozval hrozný hrom a já se vyděsila tak moc že jsem se k Tuboovi přimáčkla a pak se omluvila. Řekl že se nic  neděje jen že se taky hrozně vyděsil a začali jsme se oba smát . Povídali jsme si pak asi půl hodiny a mě porazil spánek.....
___________________________________________

Zatím nezáživné ale nějak jsem to musela uvést do děje 🤍

ASI TO TAK MĚLO BÝTKde žijí příběhy. Začni objevovat