Jmenuji se Michael Rose. Je mi 14 let. Jsem jedináček. Bydlím ve Vancouveru. Ve stejný ulici jako Finn Wolfhard.
Je sobota což znamená že je víkend! Konečně! Ještě ležím v posteli, a mamka zase s někým telefonuje. Jsem zvědavá tak potichu sejdu schody a budu mamku poslouchat, ale bylo pozdě už se loučila. ,,Dobré ráno Michael" pozdravila mě mamka ,,Dobré ráno mami, s kým si telefonovala jestli mohu vědět? Slyšela jsem tě až ke mně do pokoje." ,,S paní Wolfhardovou" ,,Jako s Finnovo mamkou?" zeptala jsem se. ,,Ano, pojedeme s Finnem a jeho mamkou pryč." No tak nejdřív mi zakáže se s Finnem pomalu pozdravit a teď s nima jedeme pryč? Každopádně Finn se mi líbil. Jenom abych řekla kdy se mi začal líbit, bylo to když začínal se svou kariérou. Já vlastně ani nevím jestli se mi furt líbí.
Zvoní zvonek ,,Michael běž otevřít" zavolala mě mamka ,,Už běžím" řekla jsem mamce. Otevřela jsem a tam stála paní Wolfhardová. ,,Dobrý den, pojďte dál." Pozdravila jsem jí ,,Ahoj tykej mi prosím jsem Mary." usmála se na mě ,,Michael moc mě těší." také jsem se usmála. ,,Za chvíli přijde Finn" řekla mi Mary ,,Dobře" řekla jsem, a Mary už byla na odchodu za mamkou do kuchyně. Po asi deseti minutách zase zazvonil zvonek. ,,Jdu tam!" řekla jsem mamce. Otevřela jsem a stál tam on. ,,Ahoj jsem Finn" pozdravil mě Finn a usmál se. Ježíš ten je tak cute když se směje. ,,Jo ahoj, jsem Michael moc mě těší." Taky jsem se představila a úsměv jsem mu vrátila. ,,Taky tě rád poznávám" šli jsme ke mně do pokoje.
,,Nechceš jít ven?"zeptal se mě Finn ,,Asi i můžem. Stejně než se ty dvě vykecají tak mi už budeme na vějšce." S Finnem jsme se skamarádili. Zjistila jsem že se mi pořad líbí.
Ahoj, doufám že se vám tahle knížka bude líbit. První kapitolu vydáván už dneska, i když jsem jí chtěla vydat až jindy. Ale to jsem si rozmyslela, protože nevím jak to budu stíhat.