Venku jsme se procházeli, a povídali si o
různých kravinách. ,,Michael ty víš kam pojedeme?"zeptal se mě Finn. ,,Abych pravdu řekla tak nemám tušení." ,,Aha... A těšíš se až pojedeme" ,,Docela jo" koukla jsem se na telefon kolik je. Ale místo toho abych se podívala kolik je, tak jsem viděla osm zmeškaných hovorů od mamky. ,,Finne volala ti mamka?" ,,Počkej... Jo volala 12x a mám tam i šest zpráv" já jsem dostala záchvat smíchu, a ani nevím proč. Ale stává se mi to poměrně často. ,,Proč se směješ?" ,,Nevím" smála jsem se dál až jsem z toho brečela. ,,Bože ty brečíš smíchy" začal se smát i Finn ,,Asi by jsme měli jít zpátky domu" řekl Finn ,,Asi jo",,Už jsme zpátky" zařvala jsem po baráku ,,No konečně vy dva, tady na vás čekáme skoro hodinu a půl" řekla mamka a trošku se i snažila dělat že je naštvaná, nejde jí to. ,,Mami moc ti to nejde" začali jsme se s Finnem smát. ,,Co je na tom směšného? A jdi si vzít věci už pojedeme." ,,jo už jdu" odpověděla jsem mamce.
S Finnem jsme seděli vedle sebe. Už jsme jeli nějakou tu hodinu. Hodně jsme si povídali a když říkám hodně tak fakt hodně. Je už skoro jedenáct večer a teď koukáme na film, nebo film on je to trošku horor. Jmenuje se Fear Streat 1 a Finn se chce kouknout i na 2 a 3. Tak to jsem zvědavá kdy to chce stihnout ale dobře.
,,Finne?" ,,Ano?" ,,Už jsem celkem unavená" ,,Tak si lehni na moje rameno" řekl Finn a tak jsem i udělala protože byla jedna ráno, a v tuhle dobu už spím. Po pár minutách jsem vytuhla na Finnovo rameni a spala jsem až do té doby než mě nezačala budit mamka. ,,Zlato vstávej už jsme tady" otevřela jsem oči a pomalu jsem se rozkoukala ,,kolik je hodin mami?"zeptala jsem se mamky protože byla ještě tma ,,čtyři ráno rychle se ubytujeme a půjdete ještě spát. Vzbuď prosím Finna a my s Mary zatím odneseme kufry do pokojů." ,,dobře" mamka s Mary odnesli kufry a já teď jdu vzbudit Finna i když se mi ho nechce budit protože je sladkej když spí. ,,Finne vstávej už jsme tady" ,,Hmm..." ,,Finne jenom dojdeme na pokoje a můžeme jít ještě spát" ,,Dobře"
Přišli jsme za mamkama na recepci. ,,Tak jak chcete být v pokoji" zeptala se Mary ,,Je nám to jedno mami." odpověděl Finn ,,Ano nám je to jedno, jak řeknete tak bude" ,,Tak vy s Finnem budete v jednom pokoji a my s Kate v druhém" řekla Mary ,,Dobře" odpověděli jsme s Finnem naráz.
Sakra tady je jen jedna postel ,,Spím na zemi" řekl Finn ,,Jak chceš, já klidně mužů spát na zemi" Finn si dal polštář a deku na zem a šli jsme spát. Sakra já nemůžu usnout ,,Finne spíš" ,,Ne nejde mi usnout" řekl ,,Nechceš jít ke mně?" ,,Jo už jdu" přišel ke mně Finn, přitáhl si mě k sobě ,,Dobrou Michaele" ,,Dobrou Finne" a za pár minut jsme s Finnem usli.
Konečně jsem se k téhle kapitole dokopala😂. Byla jsem líná jí napsat.