007

36 2 0
                                    

Svítí mi do očí sluníčko a to mě vzbudilo. ,,Dobré ráno šípková Růženko" pozdravil mě Finn ,,Ahoj jak dlouho jsi vzhůru?" Zeptala jsem se Finna ,,Od osmi." ,,A kolik je?" ,,Půl jedenáctý" cože už tolik. Počkat neviděla nás mamka prosím že ne. ,,To už tolik" zachechtala jsem se. ,,Jo" odpověděl mi Finn ,,Promiň" ,,Proč se omlouváš byla jsi prostě unavená" usmál se na mě Finn ,,Už je tady mamka?" Zeptala jsem se Finna ,,Nene není. Prý přijde až v jedenáct" řekl mi Finn ,,Dobře a jak to teď bude? Řekneme to mamce nebo?" Zeptala jsem se Finna ,,Hele jak se na to cítiš můžeme jí to říct dneska nebo příště" ,,Já to mamce asi řeknu příště nevadí?" ,,Ne nevadí" usmál se na mě ,,A kdy to budeš chtít říct Fanouškům" ,,Asi v Los Angeles" ,,Tak to takhle necháme i mamce jako překvapení co ty na to?" Řekla jsem Finnovi  ,,Může být" řekl Finn. Dala jsem mu pusu, ale z pusy se stalo líbání. Super to jsem potřebovala. Ne že by mi to vadilo ale prostě si myslím že jsem na líbání malá. Už jsme se od sebe odtáhli. Finn se zvedal z postele ,,Kam jdeš?" Zeptala jsem se ho ,,Nechceš přece aby nás načapala tvoje máma." ,,Nechci no. Ale kolik je?" Zeptala jsem se Finna ,,Za pět minut jedenáct" řekl Finn ,,to už?" ,,Ano zlato" nunuuu Finn mi řekl zlato. ,,A kdy se letí do Los Angeles?" ,,Za pět dní" ,,Finne ale já nemám žádný věci šaty nic." ,,Neboj postarám se o to"  řekl ,,Dobře dekuju moc" řekla jsem s úsměvem na tváři. A někdo v tu dobu zaklepal ,,Dále" řekla jsem. ,,Ahoj miláčku. Ahoj Finne" pozdravila nás mamka ,,Ahoj" řekli jsme s Finnem najednou. ,,Tak já si dojdu něco zařídit" řekl Finn ,,no utíkej Finne" řekla mamka a Finn už byl na chodbě. ,,Tak co?" Zeptala se mě mamka ,,Dobrý, a mami Finn mě pozval abych jela s nim do Los Angeles na premiéru Stranger Things 4. Můžu jet?" Zeptala jsem se mamky ,,Tak to nevím." Řekla mamka ,,Můžeš jet taky." Řekla jsem mamce ,,Kdy letíte?" ,,Za pět dní" ,,Miláčku já nemůžu budu muset odjet na pracovní cestu" ,,A můžu já? Prosím bude to v televizi tak se můžeš koukat." ,,Tak jo ale budete opatrný" ,,Neboj" řekla jsem ,,A kdy jedeš na tu pracovní cestu?" ,,dneska večer" řekla mi mamka ,,Takže než odletím tak budu mít hlídání. Zase s tou babkou." Řekla jsem ,,No zrovna ona tě hlídat nebude" ,,takže jinačí cizí člověk?" ,,Necháš mě domluvit Michael?" ,,Jo"řekla jsem ,,Mary a Eric tě budou hlídat." ,,Takže budu s Finnem" ,,Ano" ,,Děkujuuu" ,,Nemáš zač" ,,Mámi a nevíš kdy mě budou pouštět?" ,,Měly by dneska po obědě" ,,Konečně" řekla jsem radostně. Takhle jsme si povídali ještě necelou hodinu a já mezitím ještě psala Finnovi  na messenger.

Finn Wolfhard
Uživatel Michael Rose si změnila přezdívku z Finn Wolfhard na
❤️🥺My love🥺❤️
Me:Ahoj Finnie❤️ budu na tebe čekat u tebe ❤️
❤️🥺My love🥺❤️: Ahoj❤️ už tě pouští z nemocnice?
Me: Ano konečně🥳
❤️🥺My love🥺❤️: dobře😍❤️
Me:Já už se musím zabalit tak papá❤️
❤️🥺My love🥺❤️: papa❤️

,,Tak můžeme jít?"zeptala se mě mamka ,,Jasně"



Už jsme u Wolfhardů přes hodinu a Finn pořad nikde. Nudím se ani Nick tady není že bych si s ním povídala. A Mary s mamkou si povídají co a jak. No prostě o úplný nudě. A sociální sítě jsem sjela a nic nového tam nebylo. Takže teď si asi z batohu vyndám sluchátka a budu koukat na mobile na Netflix. A pro kufr s věcmi do Los Angeles se stavíme před odletem.


Už půl hodiny koukám na Netflix a Finn pořad nikde. Nechci mu psát protože chci aby si nemyslel že jsem jak stíhačka.







Tak tahle kapitola je nějaká delší. Hodně jsem se do psaní téhle kapitoly zažrala. A to fakt hodně😂. Asi až zítra vyjde další ale ještě uvidím.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co to se mnou je?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat