Büyüden Korunanlar 🥺

23 5 3
                                    

3. Durağım Demacia'idi. Moralim oldukça bozuk. Gerçi iki nedeni var.

1. Neden Biliyorsunuz ki Lux

2. Neden ise Büyüye olan korkudan dolayı büyü avcıları.

Evet bulduğum tüm kaynaklara baktım. Büyü avcılarının da biliyorum. Kaynağımın kim olduğu sır olsun bence hehe.

Her neyse Orda şuan Normal çocuk gibi görünmeye çalışıyorum. Umarım bu görüntüm işe yarar. Büyü kullanmamam beni üzdü 😔.

Mimari yapıları oldukça güzeldi, dediklerime rağmen etkilendim. Etrafta dolanırken konuşulanları da duymak çok kolay oluyor. Kaçan büyücüler mi desem, isyan, Kral'ın suikaste uğrayıp ölmesi ve dahası.

Hatırladığım kadarıyla Demacia Büyüden hep kaçtı ancak büyü genetik olmayan bi şeydi. Eğer öyle olsaydı Hiç büyücü kalmazdı ya da büyü avcıları olmazdı.

Nerdeyse 6 saat Tüm Demacia'yı taradım. Ama hiçbir şey bulamadım. Ne Ezreal'ı ne de Sırık Lux'ı bulamadım. Belki de bu benim için iyidir. Onu görmek de istemiyorum. Ama Ezreal da Yok!!!!!!

Neden- dediğim an Gördüm. Ezreallll

Ama yalnızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama yalnızdı. Belki bu iyi fırsattı diye düşündüm fakat .. yanına kendini gizleyen birisi geldi ve beraber bi yere gittiler. Tabii ben de takip ettim. Kayn'in dediği gibi gölge gibi takipteyim. Şuan Demacia dışarısına çıkıyorum. Oraya kadar gittim.

Farkettim ki Kendini gizleyen kişi Lux idi. Gerçi onun büyücü olduğunu biliyordum ancak kaçak olacak kadar zor durumda olduğunu bilmiyordum.  Belki de bu sefer kıskanç olmamak en iyisi diye düşündüm ve Demacia Turumu bitirdim. Portal açtım ve Sonraki diyar için yer seçmeye başladım.

Zoe'nin çılgın maceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin