Upupzun Çöl 🏜️🏜️

17 2 6
                                    

Belki de şuan en ama en sıcak yere geldim. Yürüdüğüm her saniye susuyorum be yere yığılacak gibi hissediyorum. Neyse ki birazcık hazırlık yaptım.

Mesela İonia'da kaldığım yerde bi göl var. Oraya minik bi boyut açıp ordan matarama su dolduruyorum ve suyu da içiyorum hehe. Amaaan!! Konu bu değil şimdi. bulduğum ilginç şeyleri anlatmam lazım mutlaka!!!!

Shurima'da çokça ticaret yapıldığını gördüm ve anlaşılan ticaretler hep uzun yolculuklar ile oluyo. Tezgahlarda güzel yiyecekler olduğu kadar nadir eşyalar da bulmak mümkün. Şuan ise kendime sadece yelpaze aldım. Rüzgar olmadığı için tabii.

Ve aklıma bişi takıldı. Çölün derinliklerine gitmek istiyorum. Bu nedenle kervanlardan birine gizlice girdim. Tahminimce bu kervan.... Targona gidiyor.

Gizlice Bulunduğum kervandan Dışarıya baktım. İlgimi Antik kentte benzer bi yer gördüm. Sessizce Kervanı terk ettikten sonra koşmaya başladım.

Her yer yıkık döküktü. Birçok yerde yerin dibine giden çatlaklar vardı.  Çatlaklardan birine yaklaştım.

-Merhaba!!!!!!

Aşağıya doğru ses çıkardım ve yankı ile beraber gitti. Yanımda olan bi taşı aşağıya attım. Minik bi ses geldi sadece o kadar.

Belki de pek bir şey yoktur diye düşünüp gitmeye karar verdiğim anda biraz uzakta Sanki çatlatan çıkan birini gördüm.

Belki de pek bir şey yoktur diye düşünüp gitmeye karar verdiğim anda biraz uzakta Sanki çatlatan çıkan birini gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufak bi boyut ile kontrol etmeye başladım. Koyu mor ve uzun saçlı, yarı insan yarı da... Garip bir şey gibiydi vücudu. Geçitten geçtim ve onun yanına gittim. Beni gördü ve tuhaf tuhaf bakmaya başladı.

-Ha? Çocuk... Senin tek başına hem de çölde ne işin var?

- Ben sadece dolaşıyordum da sen neden burdasın ve... Görünüşün çok farklı.

Bulduğu bi kayanın üstüne oturdu. Ben ise ayakta ona bakıyordum.

- çölde bi çocuğun tek başına olması evsiz olduğunu anlamına geliyo galiba. Biraz kendime benzettim seni.

- Nasıl yani? Ve yerin içinden nasıl çıktın????

Bana olanları anlattı biraz. Adının Kai'Sa olduğunu söyledi. Kendisi de yaklaşık 10 yaşında falan Hiçlik denen yerin burayı içine aldığını ve Kai'Sa da Hayatta kalan tek kişi olduğunu anlattı. Yaklaşık 10 yıl burdaydı.

Ona bakınca morali bozuk gibiydi. Elimde olan Ay çöreğinin yarısını verdim. Teşekkür etti ve hepsini silip süpürdü.

-Şimdi ne Yapacaksın??

- Sanırım başını belaya sokanların Kıçlarını kurtarmaya başlayacağım.

Yanıma geldi sonra.

- Teşekür ederim. Ancak şimdi uzun bi yol var. Anlaşılan senin de yolun uzun.

- Aynen.

Kai'Sa Ordan bir süre sonra ayrıldı. Ben de bir süre sonra Targona gitmek için kendimce ufak Hazırlıklara başladım.

Zoe'nin çılgın maceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin