O fata blonda cu haine de c***a și machiata foarte strinden.
Lui:Cine ești, și ce faci aici??!
Ea nici nu mai sta pe gânduri și când îl vede pe Adam sare pe el la propriu și îl săruta murdari d-ul de rujul ei rozz.
P. O. V ADAM
Dupa ce am făcut un dus cobor jos alături de Luiza unde în fata noastră apare Roxy o fosta de-a mea. Vad cum Luiza o întreabă cine e și ce face aici, dar ea nu o baga în seama, și sare pe mine și ma săruta.
P. O. V. Luiza
Vad cum tarfa aia, îl săruta pe Adam și în acel moment o iau de par și ii d-au 2 pumni în gura spărgân-d-ui nasul, o trântesc de pământ, am urc pe ea și încep sa d-au în ea cu puni și palmele, Adam ma ia de pe ea, și o da afara din casa.
Lui:Cine e tarfa aia?!!
Ad:E o fosta de-a mea, adc mai de graba o distracție!
Lui:Și ce cauta aici?!!!!
Ad:Nu știu, eu i-am spus sa ma lase în pace ca, pentru ceea ce mi-a făcut nu o voi ierta niciodată...
Lui:Ce ți-am făcut?!
Ad:Paii e o poveste lunga....
Lui:Ascultt!!!
Ad:Pai ma înșelat cu cel mai bun prieten, după care a venit la mine ca și cum nu sa-r fi întâmplat, adc pnm i-am zis sa ma lase în pace ca eu nu stau cu curve da drq nu înțelege.
LUI:Dă-o drq ca, dacă mai vine ma jurr ca o omor!
Am stat toată ziua și ne-am uitat la filme adormind în cele din urma...
Dimineața m-am trezit și îmi dau seama ca Adam nu e langa mine asa ca cobor jos strigandul dar nu răspundea. Întru în bucătărie unde găsesc pe frigider un bilet de la Adam pe care scria ca este plecat cu munca câteva săptămâni, și ca în aceste săptămâni nu vom putea vorbi deloc.
Ma întristez instant, ibufnind în lacrimi neștiind ce se întâmplă...
P. O. V. Adam
E ora 2:50 și somnul îmi este întrerupt de telefonul meu care suna de câteva minute, ma uit și vad ca e Eric (mana mea dreapta la mafie)
C. O. V :
Ad: Da Eric, tu constientizezi ca e 2 dimineața?!!
ER(Eric) : Alo șefu, scuze de deranj, dar am primit o informație foarte importanta...
Ad:Ia zi ce informație?!
Er:Mafia Redbec nu mai accepta alianță noastră și ne-a declarat războii!!
Ad:Stai ca vin acum, zi-le ca sunt ca și morții!!!
C. O. V. term
Ma îmbrac repede, o pup pe Luiza și ma pornesc spre sediu.
Ajung la sediu unde aud focuri de arma și...........
Va urma....................
Heyy sper ca va plăcut acest capitol, voi încerca să postez mai des, dacă vreți sa continui aceasta carte da-ți inima și com. VPP❤️❤️🍫
CITEȘTI
Vândută de tata
AdventureBună sunt Luiza și am 19 ani .Viața ei normala se va schimba atunci când tatăl o vinde pe o suma mare de bani .Ce se va întâmpla atunci când fata va fi luată de noul ei "stăpân"