La usa erau prieteni lui.
Ad:Ce e cu voi mai,nu stiti cum sa va faceti cu un glont in cap sau ce!Spune Adam furios.
Mar(Marco):Hai bro nu te supara ne distram si noi! Spun Marco si Ionut simultan.
Ad:Bine, bine....spune Adam dar in gandul lui spunea lasa ca vedeti voi.
Mar:Si nu ne-o prezinti si noua pe iubita ta?
Ad:Luiza ei sunt Marco, Ionut, si iubitele lor, Mara si Rebecca.
Lui:Incantata de cunostinta!spune Luiza fericita.
Mar:Si noi de asemenea!spun Mara si Rebecca simultan.
AUTOR P.O.V
După ce sau uitat toata noaptea la filme,intr-un final au plecat la somn.
DIMINEAȚA
LUIZA P.O.V
Ma trezesc dimineața cu o durere de cap, si vad ca Adam inca doarme asa ca ma hotarasc sa ii fac o mica farsa lui Adam.
Ma duc in baie si umplu un balon cu apa ,iau un ac si ma duc si ii sparg balonul deasupra capului, dupa care fug in baie si inchid usa cu chea,si pot sa jur ca l-am auzit pe Adam cu țipa.
In fine , fac un dus si ma imbrac asa:Dupa care ies din baie under il gasesc pe Adam ud leoarca. Adam vine spre mine si incepe sa ma gadile.
Lui:Opr....est...eée...te. .....tttee...róo...ggg.Ii spun eu razand.
Ad:Nu scapi tu asa de usor ,spune dupa ce imi da drumul.
Dupa ce Adam sa schimbat am plecat jos unde am vazut.......
VA URMA....
Hey sper ca va placut. Scuze pentru greseli la 5 inimi fac urmatoarea parte.....Va iubesc 💋💋💋❤❤❤
CITEȘTI
Vândută de tata
PrzygodoweBună sunt Luiza și am 19 ani .Viața ei normala se va schimba atunci când tatăl o vinde pe o suma mare de bani .Ce se va întâmpla atunci când fata va fi luată de noul ei "stăpân"