Mutfak Önlüğü

216 19 3
                                    

Sabah, gürültüyle uyanırsın. Yan tarafına baktığında onu göremezsin.

Sen:Yine ne işler peşindesin acaba?

Mutfağa gidip kapısını açtığında dağılmış bir mutfak ve mutfak önlüğünü giymiş, elinde tava olan ve sana korkuyla bakan Loki'yi görürsün. Sen hafif şaşkınlık, hafif kızgınlıkla ona bakarken elini yavaşça hareket ettirir. Büyüyle kapıyı kapatmıştır. Hâla etrafı bu kadar kirlettiğine kızmakla sana kahvaltı hazırlamaya çalıştığı için mutlu olmak arasında kalmışken arkadaki sesle yerinden sıçrarsın.

-Günaydın sevgilim. Neden burada bekliyorsun?

Loki kapıyı açar ve mutfağa girer. Şaşırma taklidi yapar.

-Y/N? Buraya ne oldu böyle?

Ona ayak uydurursun.

-Camdan yeşil gözlü bir kedi girmiş olmalı.

-Yaramaz bir kediymiş.

Kıkırdarsın.

-O yaramaz kedi burayı temizlemek zorunda olduğunu da biliyor değil mi?

-Ama ben bir tanrıyım!

-Ben de karınım? Ve ayriyeten seni affetmem için beni yemeğe çıkarmak zorundasın.

Gülümser.

-Yemeğe çıkalım ve burayı temizlemesi için bir hizmetçi tutalım.

Günlerdir hizmetçi tutmak istiyordun ama beceriksiz gözükmek istemediğin için söylememiştin. Ve şimdi manipülasyonunun işe yaradığı ve kurnazlık tanrısını kandırdığın için kendinle gurur duyuyorsun ama onun zaten bunu bildiğini bilmiyorsun. Heyecanla üstünü değiştirmeye gidersin. Loki, sen odaya girene kadar seni izler.

-İşte benim sevgilim.

Oylama x/10

Loki Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin