0.1

79 11 13
                                    

"Projen için kiminle eşleşmişsin Tony?"

"Tanımıyorum kim olduğunu."

"Adı ne?"

"Hatırlamıyorum. Bekle tekrar bakayım."

Öğretmenin söylediği ismi yazdığı defteri çıkarttı çantasından Tony.

"Bucky Barnes diye biri."

"Oh, onu tanıyorum. Hani şu kantine her gün test kitaplarıyla inen ikili var ya, onlardan siyah saçlı olanı işte."

"Ohh, Peki sen kimle eşleşmişsin Clint?"

"Of sorma ya! Stephan ile! O salak ile asla anlaşamıyoruz!"

"Hocanın sana garezi olduğuna eminim."

"Evet ya! Anlaşamadığımızı biliyor ya, o yüzden inadına bizi eşleştiriyor!"

"Sana kolay gelsin dostum. Neyse şu eşleştiğim çocuğun sınıfını biliyor musun?"

"C blok'ta okuduğunu biliyorum o kadar."

"Tamam ben bulayım onu hoşçakal Clint. Sana da Stephan ile başarılar."

"Off yaram derinn..."

Çantasını sırtına geçirip C blok'a gitmek için Clint'in yanından ayrıldı Tony.

C blok'a geldiğinde kapının kenarında meyve suyunu içen çocuğa sormaya karar verdi.

"Merhabalar, Bucky Barnes'i tanıyor musunuz acaba?"

"Tanıyorum."

"Onu nerede bulabilirim acaba?"

"Genelde bu saatte arkadaşıyla üst kattaki kütüphanede oluyor hep. Neden sordun ki?"

"Yıllık proje için eşleşmişiz de."

"Ohh, geçmiş olsun adamım."

"Pardon?"

"Dünya'nın en gıcık ve en geçimsiz insanıyla proje hazırlayacaksın diyorum. Geçen sene bir arkadaşım onunla eşleşmişti. Projeyi yarıda bıraktı ve onunla çalışmamak için aynı seneyi tekrar okumayı seçti. Tanrı seni korusun."

Tony kaşlarını çatarak, yanından ayrılan çocuğun arkasından baktı.

"Ne kadar kötü olabilir ki? Stephan'dan kötü olacağını sanmıyorum."

Üst kattaki kütüphaneye girdiğinde gözleriyle hep kantinde gördüğü siyah saçlı çocuğu aradı.

Sol taraftaki masalarda oturuyordu.

Her zamanki gibi o sarışın çocuk ile beraber oturmuş test çözüyorlardı.

"Merhabalar."

Testten başını kaldıran siyah saçlı çocuk kaşlarını çatarak Tony'ye bakarken, sarışın ise arkadaşının aksine gülümsüyordu.

"Ne var? Kimsin?"

"Şey, ben Tony Stark. Yıllık proje için seninle eşleşmişiz. Onun için gelmiştim ben."

"O sen misin? Tamam ama burada konuşamayız. Terasa çıkalım. Hadi Steve kalk."

Tony başını sallayıp kitaplarını toplayan sarışın çocuğa baktı.

Arkadaşı olsa gerek.

Sessizce kütüphaneden ayrılıp terasa çıktılar.

Terastaki masalardan birine oturdular.

"Evet Tony Stark, ben Bucky Barnes. 19 yaşındayım ve gördüğün gibi C blok öğrencisiyim."

"Memnun oldum. Ben de Tony Stark ve ben de 19 yaşındayım. A blok öğrencisiyim."

"İyi. Bu da arkadaşım Steve Rogers. O da 19 ve biz aynı bloktayız."

Tony başını gülümseyerek kendisine bakan Steve'e döndü.

"Memnun oldum Steve."

"Ben de memnun oldum Tony."

"Baştan söyleyeyim Tony. Ben bilgisayar kullanmayı sevmem. Bütün yazıları elimizle yazacağız. Ayrıca mutlaka çok fazla görseller kullanırım ama görselleri internetten almam. Neyi proje yapacaksak oraya gidip kendimiz resim çekeceğiz. Eğer baştan kabul etmezsen hocayla konuşurum, eşleşmeleri değiştiriz sorun olmaz."

Tony şaşkınlığını gizlemeye çalışarak konuştu.

"Ohh, tamam elimizle yazmamız sorun değil. Gidip resimleri kendimiz çekmemiz de kulağa fena gelmiyor."

"Anlaştığımıza sevindim. Haa, bir de her yere Steve de benimle gelir hep. Ona göre baştan söyleyeyim de sonra 'neden arkadaşı hep bizimle geliyor?' falan diye düşünme.

Tony kendisine gülümseyerek bakan Steve'e ve sonra da tekrar boş bakışlar atan Bucky'ye baktı.

"Ee, tamam."

Tony çantasından bir kağıt ve kalem çıkarttı.

Kağıda bir şeyler yazıp Bucky'ye uzattı.

"Bu benim numaram. Proje konusunu öğretmenden aldığımızda haberleşiriz olur mu?"

"Tamam bekle ben de numaramı yazayım."

Bucky de elindeki test kitabının arka sayfanının kenarını yırtıp numarasını yazdı.

Tony kağıdı aldıktan sonra masadan kalktı.

"Benim şimdi gitmem gerek. Derse yetişmeliyim. Tekrardan memnun oldum. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Terasın merdivenlerinden inmeden önce son kez arkasında bıraktığı ikiliye baktı Tony.

İkisi de kütüphanedeki gibi yeniden test kitaplarına gömülmüşlerdi.

"Garipler, çok garipler."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

project -stony-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin