Capitolul 1 - Știu că vrei

43 3 0
                                    

Mereu a fost prima în tot. E adevărat, uneori ura munca asta, însă îi plăcea prea mult puterea pe care o avea asupra atâtor lucruri pentru a renunţa. Să ai cea mai mare medie din liceu, să fii olimpică la chimie și, în același timp, să fii și președinta consiliului elevilor de la tine din liceu si vice-președinta consiliului de elevi judeţean, toate în același timp, e solicitant și greu, mai ales când încerci să și dormi. De viaţă socială și relaxare nici nu mai poate vorbi, președinţii consiliilor elevilor din oraș au ajuns mai frecvent apelaţi decât propriul ei tată.
Acum era nevoită să și supravegheze o tabară pe care a fost oricum obligată să o organizeze. Poate că s-a răzbunat prin toate prostiile de probe pe care le-a făcut obligatorii. Astăzi se dădea proba de înot suplimentară pentru cei care pot să înoate. I-a fost promis ceva ieri, și, într-adevăr, cum a ajuns la piscina complexului unde stăteau a văzut un cârd de boboace adunate pe marginea piscinei. Se apropie și ea, doar pentru a-l vedea pe Vlad Eremia cum dă ture de bazin, etalându-și în faţa pubertinelor mușchii.
- Hei, domnișoara președintă, ce crezi? îl auzi ţipând din piscină, începând să sară în apă.
Pufni privindu-l și nezicând nimic, plecă de acolo sub privirile tuturor fetelor, care însă se intoarseră înapoi asupra celui mai popular băiat din școala lor. Și nu ar fi știut cine e acest Vlad dacă nu ar fi văzut Anais lista cu numele celor care merg în tabără și nu ar fi început să ţipe, efectiv.

- Ho, femeie! Ești tâmpită, ce-ai?
- Adică Vlad fucking Eremia aka cel mai sexy blond din liceul ăsta vine în tabăra ta?
- Nu e tabăra mea, eu numai am organizat-o sub obligaţie. Și nici nu știu cine e Vlad ăsta și cred că nici nu vreau, așa că te rog frumos nu îţi mai flutura telefonul cu contul lui de Instagram prin faţa mea.

Apoi a trebuit sa asculte cine e Vlad, si de ce e el asa de popular - datorita aspectului si nesimtirii? -, si de ce ar trebui ea sa se simta norocoasa ca poate sta cu tipul asta in tabara. Ofta si se urca pe scaunul inalt al salvamarului, uitandu-se in jur si apoi la ceas. In cateva minute incepea proba, salvamarul a venit langa ea si a salutat-o.
- Buna, Laura, ce faci? o intreba acesta rezemandu-se de scaunul ei.
- Ma pregatesc sa ma plictisesc si sa ii trec pe toti astia proba, cam atat, ofta ea terminand, inlocuindu-si ochelarii cu cei speciali pentru soare. Vreau acasa, nu mai suport!
Continua dandu-i lui Daniel lista cu cei care dadeau proba, sa ii strige sa se pregateasca.

A trebuit sa stea un an si o mie doar pentru a-i vedea pe toți cum dau probele. Incerca sa nu il bage in seama pe Eremia, insa el ii facea incontinuu cu mana, cu ochiul, striga la ea si apoi se arunca cu capul in jos. La un moment dat a incetat sa mai fie enervata, ba chiar a ras din toata inima cand tantalaul s-a impiedicat de margine si s-a izbit cu spatele de apa, udand pe toata lumea din jur. Totusi, ea era urcata pe scaun si niciun strop de apa nu i-a atins nici macar piciorul. Ii trecu pe toti, indiferent cat de aproape de inec au fost. Pana la urma cobori de pe scaun si pleca, mai incolo avea proba de calarie optionala si abia astepta sa ii vada pe aia cum cad de pe cal.

Dupa ce a supravegheat proba de calarie si a vazut cum o fata era cat pe ce sa cada in cap pentru ca a alunecat de pe sa - doamne, daca nu se pricep, de ce au mai bifat casuta din formularul ala?! -, s-a retras in camera ei. Singurul lucru bun de acolo, pentru ca avea o camera numai a ei, cu baie proprie, manca cu instructorii si cu Daniel la masa, era chiar langa biroul cu modemul wi-fi si avea net oricand. In schimb trebuia sa se plictiseasca terbil zilnic.
Si-a deschis tableta si a inceput sa citeasca, profitand de timpul liber prin a-si citi documentatia pentru olimpiada de chimie din anul scolar care incepea peste doua saptamani. Numai doua saptamani si se termina vacanta, Daniel o intreba ieri cum se simte ca incepe scoala, insa ea nici nu a simtit ca s-a terminat. A continuat proiectele cu consiliul elevilor, a avut de organizat tabara asta, a dat meditatii gratis pentru voluntariat, a luat meditatii cu profesoara de chimie pentru olimpiada, lucrurile pe care le facea in mod normal a continuat sa le faca, asa ca nici nu a avut deloc timp sa stea si sa realizeze ca, frate, e vacanta.
A fost o saptamana la mare cu Rares si cu iubita lui, a fost singurul interval cand chiar nu a facut nimic. Pentru ca nu a vrut. Si-a impus singura ca nu o sa ii raspunda la telefoane presedintelui consiliului elevilor de la Murgoci, ca nu o sa ii citeasca mesajele, ca nu o sa citeasca nici macar un cuvant din documentatia pentru chimie, nimic. Si a facut-o, a iesit cu fratele ei si cu iubita lui la plaja, s-a bronzat si a iesit in cafenele, a purtat si fusta de vreo doua ori, in trei nopti a fost in club cu ei, a fost in vacanta. Dar doar o saptamana din doua luni.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 12, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

"Și acum?"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum