¿?GELECEĞE DAİR KAYGILAR¿?

38 7 2
                                    

Hepimiz geleceğe dair çeşitli endişelere, kaygılara ve korkulara sahibiz. Bu sorunlarla başa çıkmak herkes için kolay olmayabiliyor. Bazen gerçekten bu düşünceler kafamızı çok kurcalıyor ve artık her şeyden soğuduğumuzun farkına varıyoruz. Geleceğe yönelik kaygılar bitmiyor çünkü. İş , okul, maddiyat, geçim sıkıntısı .... bunlar sadece bir kaçı kim bilir insanların içinde sakladıkları ne sorunları, ne kaygıları, ne sıkıntıları var. Bu sorunları düşünerek bir ömür süren, ve her zamanda gelecege dair kaygıları olan ve bu yüzden anı yaşayamayan bir  çok insan var.  Ama bilmiyoruz ki kimsenin yarına sağ çıkacağının garantisi yok. Vefat eden insanları düşünecek olursak kim bilir ne hayalleri vardı, hangi sınavlara hazırlanıyorlardi yada geleceğe dair planları ne idi... Ama sonuç olarak koca bir HİÇ. Biz insanlar anlamak istemiyoruz aslinda bu durumu. Her zaman bir endişe, her zaman bir gelecek korkusu.....  Bu şekilde yaşayarak anın tadını çıkarmayı unutuyoruz aslında geçen ömrümüzden giden dakikalar oluyor. Kendimizi bir şeye adıyoruz ve hayattan zevk almak yerine gelecekte rahat etmeyi düşünüyoruz. Şu an zevk almadığım bir hayatım var ise gelecekte rahat olsam ne değişir ki.... Yaşadığımız bu günler tekrar gelmeyecek bu yüzden kaygıları bir yana bırakıp anın tadını çıkarmaya bakmalıyız.

                                                                               "CARPE DİEM"
                                                              
                                                                "ANI YAŞA"                                                                    

~DÜŞÜNCE GÜCÜ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin