Ahoj :)
Som Bersie Leona Werien z kmeňa Kendarov.
Pred šírením vírusu som s rodičmi a sestrou žila v malej morskej dedinke neďaleko Írska. Mala som päť rokov, keď som sa dozvedela, že rodičia sa nakazili vírusom, a už sa nevrátia. O mňa a moju o dva roky mladšiu sestru sa nemal kto postarať. Nejak sa nám podarilo dostať na pevninu, ale Klarisse, moja sestra zrazu ochorela. V ten deň nás na pláži našli suchozemci. Nerozumela som, čo hovoria, ale Klarisse zobrali do nejakej budovy, z kade sa už nevrátila. Teraz, po dvanástich rokoch života so suchozemcami už viem, že to bola nemocnica, kde moja sestrička nakazená vírusom navždy odišla k morskej pene, alebo, ako hovoria suchozemci, zomrela. Adoptovala si ma mladá žena, Melanie. Odišli sme bývať do francúzka, kde som sa skamarárila s našou susedkou Tess. Bola o niečo mladšia ako ja, ale keď sme boli malé, ľudia nás nevideli inak, ako spolu.
To sa však zmenilo po rozvode jej rodičov. Tess ušla z domu,keď mala trinásť. Nič mi nepovedala, iba mi po niekoľkých týždňoch zavolala. Porozprávala mi o Alei, dievčati, do ktorého sa zamilovala, o lodi, na ktorej sa plaví s Aleou a dvomi ďalšími chlapcami.
V ten deň mi Melanie porozprávala o morskom svete. Neviem, prečo som jej uverila, no jednoducho som tušila, že je to pravda.
Melanina matka bola suchozemec, ale jej otec bol morský človek z kmeňa Delfínich pútnikov. Vysvetlila, že keď ma prvý krát uvidela, hneď vedela, že som morský človek, pravdepodobne z kmeňa Kendarov - strážcov príbehov. Potom sa však dostala k mojej alergii na chlad - alebo vírusu v mori.
O niečo neskôr sme sa vybrali k jazeru Loch Ness. Tam som našla odkaz od sestry mojej matky, Leily. Keď prišla do Rach Turany, už bola nakazená. Valstne som nezistila nič nové, iba to, že mám aj mŕtvu tetu. Na svete už moja rodina nežije. Ostala mi iba Melanie - ktorá je však matka, strašia sestra a kamarátka zároveň.
Ešte nejaký čas som ostala v Rach Turane, kde som sa naučila niečo nové o mojom kmeni a morskom svete.
Odvtedy s Melanie pátrame v školách po celom svete. Našli sme niekoľko detí, s ktorými sme išli do jazera Loch Ness. Niektoré tak našli svojich príbuzných, no o väčšinu sa stará Melanie.
Spolu so všetkými deťmi stále hľadáme ďalšie a s pomocou niekoľkých Roixov sa snažíme nájsť liek na vírus. Raz sa to snáď podarí...
Šťastné vlny!
ČTEŠ
Život v hlbinách
RandomTuto budú naše morské (možno aj nemorské) identity a OC z knižného príbehu Alea, dievča mora