Aria Pisces

69 12 4
                                    

Girl_of_fantasy

Zdravím!
Moje meno je Aria a som 'čistokrvný' morský človek, teda mám žiabre a plutvy. Som na pol delfínia pútnička a na pol riox. Prevláda moja pútnická časť, vidím farby mora, aj keď niekedy mi trvá trochu dlhšie, kým určím danú emóciu. Nemám "röntgenové oči", zranenie nájdem skôr po hmate a dokážem liečiť pomocou byliniek. Narodila som sa tri roky pred epidémiou, na ktorú zomrel môj otec, keď sprevádzal delfínov. Stihol ešte cestou naspäť nahrať správu v Rach Turane, ale domov sa už nedostal. Mama ma odniesla na pevninu. Nemohla ísť so mnou, pretože ako rioxka musela (a chcela) pomáhať pri hľadaní lieku na vírus. Na mojich rodičov mám pár spomienok, no dlho som nevedela, že som morský človek. Až v 14 rokoch mi na narodeniny dali moji adoptívni rodičia snežnú guľu v ktorej bola krajinka pri jazere Loch Ness. Povedali mi, že to bola jediná vec, ktorú som mala pri sebe, keď ma našli na pláži. Spolu s guľou vraj našli aj list, zrejme od mojich rodičov (v reči suchozemcov, samozrejme), v ktorom sa písalo, že mám alergiu na studenú vodu a boli by veľmi vďační, keby sa o mňa niekto postaral. Dokázala som prečítať nápis v guli a keďže som chcela konečne zistiť niečo o mojej minulosti, raz v noci som ušla z domu. Dostala som sa k jazeru Loch Ness, potom aj do Rach Turany. Atrama mi vysvetlila môj pôvod a v studni som našla odkaz od mamy aj otca. A zistila som ešte jednu dôležitú vec. Mám o rok staršieho brata, Aarona. Z maminej správy viem, že ho odovzdala na pláži niekde v južnom Anglicku, takže som začala hľadať tam. Nájsť ho by nemal byť až taký veľký problém. Zo správ rodičov viem, že sa na seba veľmi podobáme. A okrem iného, naša rodina (z otcovej strany) má výraznú črtu. Všetci máme prirodzene modré vlasy...

Život v hlbináchKde žijí příběhy. Začni objevovat