Chifuyu X reader

452 26 6
                                    

Az igazgatóval szemben ültél az irodájában. Egy elég csúnya veszekedésbe keveredtél három lánnyal akik meg akartak alázni ezért leöntöttek jeges kávéval amit te nem álltál meg szó nélkül. Ennek okán verekedni kezdetek de az eggyikőjüknek megzúzodott a karja úgyhogy ezt eléggé megszívtad.
Elmondtad az igazgatónak a történteket majd kaptál egy igen erős lecseszést és egy hét felfüggesztést. Az igazgatóiból kilépve rögtön haza indultál nem fordítottál nagy figyelmet arra hogy csupa kávé vagy és a karod is tele van karmolásokkal a verekedés miatt. Magad előtt egy követ rugdosva a kőre koncentrálva szidkozódtál magadban mikor is befordultál a sarkon és neki ütköztél valakinek.
-Bocsánat - mondtad halkan ahogy hátra léptél egyet majd megláttad hogy az illető fehér pulcsiját összekented a kávés hajaddal. Mikor azt meg pillantottad köpni nyelni nem tudtál.
-Valami baj van? - kérdezte az előtted álló fiú
-Bocsánat összekentem a pulcsidat - nyögted ki végül majd a foltra mutattál.
-Semmi baj. De mi történt veled?
-Ezt én is kérdezhetném - mondad ahogy fel néztél a fiúra ugyanis az arca tele volt sebtapaszokkal és kötéssel.
-Hát ez egy elég hosszú történet - válaszolta.
-Ráérsz most? - kérdezted majd eszedbe jutott hogy igazából ezt a kérdést egy tök idegen fiúnak tetted fel
-B - bocsánat én... - próbáltál mentegetőzni
-Persze - vágott közbe
-J jó hát akkor induljunk mondtad majd elindultatok arra amerre a fiú eredetileg tartott.
-Hogy hívnak? - kérdezte.
-Y/N. Téged?
-Chifuyu.
-Szóval el mondod mi történt?
-Jó de akkor te is.
-Ja de te kezdesz - mondtad a fiúra mosolyogva majd Chifuyu mindent elmesélt arról hogy mi történt Bajival és hogy mi vezetett el addig hogy megverje őt. Habár elég sokat beszélt te végighallgattad idő közben elértetek egy játszótérre és beleültetek a hintába. Jó volt hallgatni azt az aranyos hangot és hogy úgy beszél hozzád mintha ezer éve ismernétek egymást.
-Nah és veled mi történt? - kérdezte ahogy befejezte mondandóját. Te is elmondtad neki a történeted. Ő is meghallgatott ami neked persze jól esett hiszen nem igazán tudtad volna kivel megbeszélni a történteket.
Egy másik témáról kezdetek beszélgetni mikor valaki hívta őt.
-Halló?
-Mikey?
-Rendben indulok - mondta a telefonba majd letette.
-Sajnálom mennem kell nagyon fontos - mondta majd elviharzott. Nyilván fogalmad se volt róla hogy hova minden esetre jól otthagyott téged a játszótéren. Ahogy ott hagyott egy üres érzés fogott el hiszen úgy gondoltad hogy valószínűleg többet nem találkoztok mert nem tudjátok egymás telefon számát sőt még a másik teljes nevét se.
Ezt követően haza mentél viszont másnap újra megjelentél ugyan azon a játszótéren ugyan akkor mint előző nap habár nem fűztél hozzá sok reményt hogy Chifuyu megjelenik. (persze anyukádtól szobafogságot kaptál de ez téged egyáltalán nem érdekelt)
Egy jó darabig vártál ott a fiúra hátha felbukkan de ez nem így lett. Már haza indultál ugyan azon az úton ahol tegnap majd megláttad ahogy Chifuyu neked háttal állva kémleli az utcát. Mögé léptél majd megszólaltál:
-Elnézést uram tudna nekem segíteni? - kérdezted mire a szőke fiú megfordult.
-Oh Y/N
-Kire vársz ennyire?
-Igazság szerint rád. Bocsánatot akartam kérni amiért tegnap úgy othagytalak.
-Ugyan semmi baj megértem hogy valami fontos dolgod volt
-Ja igen és tegnap el akartam kérni a számod...szóval...megadnád kérlek?

Hogy lehet valaki ilyen aranyos<3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hogy lehet valaki ilyen aranyos<3

Tokyo revengers oneshots Where stories live. Discover now