pakke klar

6 0 0
                                    


Det Onsdag formidda og Solana er i gang med at pakke sind taske. Hun skal til paris med sind lillebror og mor i hele 2 uger. Solana er mega spændt til at se Paris og de flotte byer, og selvfølig effieltånet. 

Solana pakker en masse kjoler og hatte så hun kan lige en model og passe ind med alle de andre franskmænd. 

"Solana" råber hendes mor inde fra køkkenet. Og Solana skynder sig ud til hende med den pakket kuffert. Hendes lillebror står op at væggen med sind telefon i hånden. "Er du klar" spørger moren. mhm svarer solana og stiller kuffert tæt på døren. "Hvad laver du" spørger Solana sind lillebror og giver ham et lille puf så hun kan se scermen på hans telefon. Han drejer den så hun ikke kan se, Solana sukker og går. Hun sætter sig i sofaen, de venter på hendes mors kæreste. Paul er hans navn, Solana kan ikke lide ham og han ødelægger sikkert hele deres ferier. "Moaaaar" råber Solana. og hendes mor stikker hovdet frem fra døren ind fra køkkenet. "Hvad?".  "hvornår kommer hr skallepande?" spørger Solana og roller med øjne. "Kald ham ikke det" siger hun stengt "Han kommer lige om lidt". Solana roller igen med øjne og væglter ned på soafen så hun kigger op i loftet. 

Efter 10 min banker det på døren og jake (Solana's lillebror) åbner døren og paul kommer ind. Solana stiller sig op fra sofaen og strækker sig. " Er i klar?" spørger Poul og smiler. Solana kigger på ham men svarer ikke hun er ligeglad med ham de skal bare afsted. 

De sætter sig alle ud i poul bil efter de har pakket bilen. Og så er det afsted med dem til lufthaven og så til Frankrig. Lufthaven lægger 30 min væk og så snart de er der løber Solana ud med sind kuffert. Hun skal godt nok ikke side i den bil mere. 

-Part 2 kommer i Næste kapitel :D

Sorry for den dårlig gramma men årger ikke til at rette <3 

Harry og the franske kysOnde histórias criam vida. Descubra agora