ᴘʟᴀʏʟɪsᴛ

386 5 12
                                    

sᴏɴɢs ɪ ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜᴀᴛ ғɪᴛs ᴛʜɪs sᴛᴏʀʏ 

1. ʀäᴛ - ᴘᴇɴᴇʟᴏᴘᴇ sᴄᴏᴛᴛ

"ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴏ ᴛʀᴀᴜᴍᴀᴛɪᴢᴇᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ᴍᴇ ᴡᴀɴɴᴀ ᴄʀʏ. ʏᴏᴜ ᴅᴜᴍʙ ʙɪᴛᴄʜ, ɪ ʟᴏᴠᴇᴅ ʏᴏᴜ- ɪ ʟᴏᴠᴇᴅ ʏᴏᴜ- ɪ ʟᴏᴠᴇᴅ ʏᴏᴜ ɪᴛ's ᴛʀᴜᴇ. ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏ"

2. ᴛᴀɢ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɪᴛ - ᴍᴇʟᴀɴɪᴇ ᴍᴀʀᴛɪɴᴇᴢ

"ᴄᴀɴ ᴀɴʏʙᴏᴅʏ ʜᴇᴀʀ ᴍᴇ ɪ'ᴍ ʜɪᴅᴅᴇɴ ᴜɴᴅᴇʀ ɢʀᴏᴜɴᴅ. ᴄᴀɴ ᴀɴʏʙᴏᴅʏ ʜᴇᴀʀ ᴍᴇ ᴀᴍ ɪ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ᴍʏsᴇʟғ. sᴀʏɪɴɢ, 'ᴛᴀɢ, ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɪᴛ, ᴛᴀɢ, ᴛᴀɢ, ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɪᴛ'"

3. ᴅᴇsɪʀᴇ - ᴍᴇɢ ᴍʏᴇʀs (ʜᴜᴄᴄɪ ʀᴇᴍɪx)

"ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ʏᴏᴜ. ɪ ᴡᴀɴᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ. ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ʏᴏᴜ. ɪ ᴡᴀɴᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ, ɪ ᴡᴀɴᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ, ɪ ᴡᴀɴᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ, ɪ ᴡᴀɴᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ"

4. 私を愛して私を愛して私を愛して (ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ, ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ, ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ) - ᴋɪᴋᴜᴏ

"私が言う愛、私が言う愛、私が言う愛、ますますそして 私が言う愛して、離れて私を愛して 私が完全に正気でなくなるまで (ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ɪ sᴀʏ, ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ɪ sᴀʏ, ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ɪ sᴀʏ, ᴍᴏʀᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴏʀᴇ ᴀɴᴅ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ɪ sᴀʏ, ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ ᴀᴡᴀʏ ᴜɴᴛɪʟ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ sᴀɴᴇ)"

5. ᴍɪɴᴅ ʙʀᴀɴᴅ - ᴍᴀʀᴇᴛᴜ

"ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴍɪɴᴅ ғᴜᴄᴋ! まてよ そこゆく嬢さん 逆子宿らせ. あどけの足らない そんな体に. ただしく回らん 愚図の頭で. 天真爛漫!? ほざくな 馬鹿め (ᴡᴀɪᴛ, ᴛʜᴇ ʙʀᴇᴇᴄʜ ʙɪʀᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇ ʏᴏᴜɴɢ ʟᴀᴅʏ ᴛʜᴇʀᴇ. ғᴏʀ sᴜᴄʜ ᴀ ʙᴏᴅʏ ᴛʜᴀᴛ ɪs ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛ. ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʜᴇᴀᴅ ᴏғ ᴀ sᴛᴜᴘɪᴅ ғɪɢᴜʀᴇ. ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛ! ?? sᴛᴜᴘɪᴅ ɪᴅɪᴏᴛ)"

6. ᴅᴀɴᴄᴇ ᴏғ ᴄᴏʀᴘsᴇ - ᴋɪᴋᴜᴏ

"しかばね音頭で踊りましょう. しかばねの踊りしかばね音頭で踊りましょう (ʟᴇᴛ's ᴅᴀɴᴄᴇ ᴡɪᴛʜ sʜɪᴋᴀʙᴀɴᴇ ᴏɴᴅᴏ. ʟᴇᴛ 's ᴅᴀɴᴄᴇ ᴡɪᴛʜ sʜɪᴋᴀʙᴀɴᴇ ᴏɴᴅᴏ)"

7. ᴛʀʀsᴛ - ɪᴄ3ᴘᴇᴀᴋ

"ᴍᴀᴍᴀ, ᴛʜᴇʏ sᴀʏ ɪ'ᴍ ᴀ ᴛᴇʀʀᴏʀɪsᴛ, ᴡʜᴀᴛ? ɪ ᴅɪᴅ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴡʀᴏɴɢ, ʙᴜᴛ ɪ ɢᴏᴛ ᴏɴ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋʟɪsᴛ. ᴍᴀᴍᴀ, ᴛʜᴇʏ sᴀʏ ɪ'ᴍ ᴀ ᴛᴇʀʀᴏʀɪsᴛ, ᴡʜʏ? ɪғ ᴅᴏᴏᴍsᴅᴀʏ ɪs ᴄᴏᴍɪɴɢ, я не попаду в рай (ɪ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ɢᴏ ᴛᴏ ʜᴇᴀᴠᴇɴ)"

8. ɴᴏᴡʜᴇʀᴇ ᴛᴏ ʀᴜɴ - sᴛᴇɢᴏsᴀᴜʀᴜs ʀᴇx

"ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴅɪᴇ, ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴅɪᴇ, ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴅɪᴇ, ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴅɪᴇ, ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ"

9. sɪᴜ - ᴍᴀʀᴇᴛᴜ

"ᴛʜɪs ɪs ʟɪғᴇ (ᴡᴏᴡ) 最低の犠牲者に愛を 最低の犠牲者に愛を 最低の犠牲者に愛を 最低の犠牲者に愛を 差し上げたいけど (ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀsᴛ ᴠɪᴄᴛɪᴍs ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀsᴛ ᴠɪᴄᴛɪᴍs ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀsᴛ ᴠɪᴄᴛɪᴍs ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀsᴛ ᴠɪᴄᴛɪᴍs ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ)"

10. смерти больше нет (ᴅᴇᴀᴛʜ ɴᴏ ᴍᴏʀᴇ) - ɪᴄ3ᴘᴇᴀᴋ

"я заливаю глаза керосином. пусть всё горит, пусть всё горит. на меня смотрит вся россия. пусть всё горит, пусть всё горит (ɪ ғɪʟʟ ᴍʏ ᴇʏᴇs ᴡɪᴛʜ ᴋᴇʀᴏsᴇɴᴇ. ʟᴇᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ ʙᴜʀɴ, ʟᴇᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ ʙᴜʀɴ. ᴀʟʟ ʀᴜssɪᴀ ɪs ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴍᴇ. ʟᴇᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ ʙᴜʀɴ, ʟᴇᴛ ɪᴛ ᴀʟʟ ʙᴜʀɴ)"

11. ᴍʏ ᴏʀᴅɪɴᴀʀʏ ʟɪғᴇ - ᴛʜᴇ ʟɪᴠɪɴɢ ᴛᴏᴍʙsᴛᴏɴᴇ

"ᴛʜᴇʏ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ɪ'ᴍ ᴀ ɢᴏᴅ, ɪ'ᴍ ʟᴏsᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴀᴅᴇ. sɪx-ғᴇᴇᴛ ᴏғғ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ ᴀᴛ ᴀʟʟ ᴛɪᴍᴇs, ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪ'ᴍ ғᴇᴇʟɪɴ' ᴏᴅᴅ"

12. ʜᴀʏʟᴏғᴛ - ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ (sʟᴏᴡᴇᴅ)

"ᴍʏ ᴅᴀᴅᴅʏ's ɢᴏᴛ ᴀ ɢᴜɴ. ᴍʏ ᴅᴀᴅᴅʏ's ɢᴏᴛ ᴀ ɢᴜɴ. ᴍʏ ᴅᴀᴅᴅʏ's ɢᴏᴛ ᴀ ɢᴜɴ. ʏᴏᴜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ʀᴜɴ"

"Shh~ Little Devil~ Papa's Here"||Harry x Demon! Child! Reader||HiatusWhere stories live. Discover now