TAYLOR ANLATIYOR: SABAH UYANDIYIMDA YANIMDA ROSS YOKTU MAYRA VARDI.NEDENİNİ BENDE BİLMİYORUM UYANINCA SORARIM . KIYAFETLERİMİ DEĞİŞTİRİP ALT KATA İNDİM ROSS NEDENSE ALT KATTADA YOKTU .AMA KOLTUĞUN ÜSTÜNDE BİR NOT VARDI. NOTTA ŞUNLAR YAZIYORDU."EYER NOTUMU ALDIYSAN SAAT DÖRTTE KAFEYE GEL BU ARADA BEN ROSSY "
BEN NOTU OKURKEN MAYRA KAFASINI OMZUMA KOYMUŞ BİR ŞEKİLDE.MAYRA: AÇIMMM.
BEN: TAMAM YARDIM ETTE KAHVALTIYI HAZIRLAYALIM.BU ARADA ROSS NEREYE GİTTİ HABERİN VARMI VE SEN NE ZAMAN BU EVE GELDİN ?
MAYRA: İLK OLARAK ROSS BANA DEDİ Kİ BENİM BİR İŞİM VAR AKŞAM SAAT DÖRTTE KAFEDE OLUN DEDİ.BENDE TAMAM DEDİM VE SON OLARAK ROSS BENİ ARAYIP SENİNLE KALMAMI İSTEDİ NEDENİNİ BİLMİYORUM VE DE BEN SABAH BEŞ GİBİ SİZE GELDİM ROSS ALTIDA EVDEN ÇIKTI.BU ARADA SAAT KAÇ ?
BEN: SAAT BİR.MAYRA ROSS NE PLANLIYOR Kİ ACABA? BİR BİLSEK.NEYSE HEMDE ŞEY ROSS BİR KUTU BIRAKMIŞ ÜSTÜNDE DE BİR NOT VARDI AÇTIM İÇİNDEN ELBİSE ÇIKTI NOTTA " AKŞAM BUNU GİY GEL" YAZIYORDU.AH ROSS AH SEN YİNE NELER ÇEVİRİYORSUN...
.....AYNI ZAMANDA KAFEDE.....
ROSS: SKAY PİNİATA YI SAĞ KÖŞEYE KOY.RİKER VE RYDEL SİZ PARTİNİN GERİYE KALAN İŞLERİNİ TAMAMLAYIN.
ROSS ANLATIYOR: EVET SONUNDA O GÜN GELMİŞTİ TAYLORUN DOĞUM GÜNÜYDÜ BU GÜN.ONA SÜPRİZ OLACAKTI VE İYİ BİR ŞARKIDAN SONRA ONA EVLENME TEKLİFİ EDECEKTİM.EMİNİM BU GÜN ÇOK İYİ GEÇECEKTİ.NE GİBİ KÖTÜ BİRŞEY OLABİLİRDİKİ EN FAZLA...