Multide Rüya var :)
Uyandığımda dışarıdan bağırma sesleri geliyodu. Camı açıp dışarı baktım. İki tane tanımadığım çocuk birbirine bağırıyordu. Bağrışmalar şiddetlenip kavgaya dönd7ğünde camdan çekilip kapattım. Aceleyle formamı giydim. Koşarak merdivenleri indim. Ayakkabılarımı giydim. Evin arkasına geldiģimde yüzleri kan içinde kalmışlar. Bunu umursamadan dövüşe devam ediyorlardı. Yanlarına gittim. Hemen aralarına girdim. Kumral ve siyah saçlıydılar. Beni ittirmeye ćalışsalarda başaramadılar. İkisini sertçe ittim. Yere düştüler. Kumralın yanına gittim. Bayılmıştı. Siyah saçlı da ondan farklı değildi. Hemen eve gidip ilk yardım malzemelerini aldım. İkisinede pansuman yaptıktan sonra onları orada bıraktım.
Servis geldiğinde en arkaya oturdum. Birkaç öğrenci daha alıp okula gittik.
İlk iki ders biyolojiydi. Hocayı zarzor dinledim. İkinci ders hoca bir soru sordu. Kimse gön7llü olmayınca beni kaldırdı. Ayakta zor duruyordum. Hocanın sorusuna cevapladım. Hoca oturmama izin verince yerime geçtim. Tenef ziliyle hoca ve bizimkiler dışarı gitti. Bense yerimden kalkamadığım için oturdum. Kavga eden iki oğlanı da görmüştüm. Onlar beni fark etmediler. Neyseki. Kendimi çok kötü hissettim.
Üç dört geometriydi. Hocayı dinleyebildiğim kadar dinledim. Bir kaç kere bayılacak gibi oldum. Neyseki toparladım kendimi.
Öğle
Zil çalınca yemekhaneye çıktık. Yemeklerimizi alıp masaya oturduk. Millet kendi arasında konuşuyordu. Bende yemeğimi yiyordum. Taki o ana kadar. Siyah saçlı çocuk karşıma oturuncaya kadar yani. Ona aldırmamaya çalışıyordum. En sonunda kafamı kaldırığımda bana bakan siyah gözleriyle karşılaştım. Bana kızgın ve endişeli bir şekilde bakıyordu. Burnumu isaret etti. Peçete alıp sildim. Kanı görünce daha çok peçete aldım. Burnuma tanpon yaptım. Büşra kendi tabağıyla benimkini de götürdü. Aybüke ve Gizem koluma girip beni oradan götürdüler. Başım dönüyodu. Dışarı çıktık. Burnumdaki peçeteyi aldılar.
Aybüke burnuma yeni peçeteyi koydular.
Burnumdaki kan durunca peçeteyi attım.
Bizim sınıftan Egemen koşarak yanıma geldi.
Egemen
- Rüya hemen gelmen gerek
Ben
- Neden ?
Egemen
- Kavga var.
- Kim le kim kavga etmiş.
- Yemekte senin karşına oturan çocukla 9 / B deki Faruk. Bu kavgayı bir tek sen ayırabilirsin.
Ben bir şey demeden Egemen in peşinden kavga olan yere gittik.
İkiside çok kötü durumdaydı.
Koşarak yanlarına gittim. İkisinide birbirinden uzaklaştırdım. Siyah saçlı çocuğun kolundan çekiştirerek oradan uzaklaştırdım. Bahçeye çıkınca arkadaki banka oturduk. Onu sakinleşmesini bekledim. Sakinleşince bana herşeyi anlattı. Onun babası mafyaymış. Annemi öldüren ve babama arabayla çarpan babasıymış. Oğluda beni öldürecekmiş. Bunu duyduğumda resmen sinir krizine girdim. Titremeye başladım. Üstündeki hırkayı bana giydirdi ve bana sarıldı. Güven veren bir dost gibi.
Beş ve altıncı dersler coğrafyaydı. Zorla dinledim.
Eve geldiğimde yatağıma yatıp hıçkıra hıçkıra ağladım. Sonrasını hatırlamıyorum...