Multimedyada Büşra var : 》
Uyandığımda başımda mütiş (!) bir ağrı vardı. Yataktan kalkıp hızla tuvalete uçtum.
Banyodaki işlerim bitince odama uçtum. Formamı giyip aşağı indim. Gizem Nazlı Nisa ve Can benim okuduğum liseye gelicekmiş of be ne özlemiştim.
Olaylar bir bir kafamdan geçti. Annemin öldürülmesi , babamın trafik kazasında ölmesi...
Gözlerim sulanınca hemen gözlerimi sildim. Bugün mutlu günüm olmalıydı...
Evden çıkıp servisimi beklemeye başladım. Beş dakika sonra servis geldi. Nazlı Nisa Gizem ve Can da benim servisimdeydi. Yani öyle olması gerek.
Okula geldiğimde sınıfa gidip yerime geçtim. İlk ders Dil anlatımdı. Kapı çalınca hoca gir dedi. Nazlı Nisa Gizem ve Can sınıfa girdi. Kendilerini tanıtıp yerlerine oturdular. Dersi dinlemeye devam ettim. Zil çalınca bizim tayfayla eski tayfayı tanıştırdım. Birbirileriyle hemen kaynaştılar. İşte bu iyi :)
Sınıfta konuştuk. Ne iyi oldu bu ya İkinci ders Edebiyat. Ben derse adepte olmuş dinliyom. Kafama sert bir şey geldi. Umursamadım. Dersin sonuna kadar böyle devam etti. Tenefüste saçlarımı güzelce silkeledim. Kim yaptıysada umrumda değil. Okulun ilk haftası dolmadan müdürle muhattap olmamalıyım. Zaten bursluyum. Saçma bir kavga yüzünden bursumu kaybedemem. Üçüncü ders fizik. Hocayı dinleyip notlarımı tuttum. Notlarımın yüksek olması gerekir. Evde inekleyeceğim.
Tenefüste malca oturdum. Dördüncü ders kimya. Neyse yine notlarımı tuttum. Zil çalınca hurra yemekhaneye çıktık.
Öğle..
Yemekhanede Büşra Aybüke Gizem Nazlı Nisa Gizem birlikte oturdum. İki tane Gizem var. İkinci isimleri de yok öf lanet.
Tıkındıktan sonra aşağı indik.
Canla pek konuşmamıştık. Eskisi gibi de olamazdık. Ömer amcanın ( Can ın babasının ) hatrı için muhattap oluyordum. Yoksa umrumda değil.
Siyah saçlı çocukla karşılaştık. Kızlara yalvaran bakışlar attım. Ama yok.
Gizem ( eski tayfadan )
- Rüyacım biz gidiyoruz. Sende erişteyle konuş sonra gelirsin.
Ne enişte mi ? Çocuğa döndüğümde pişkin pişkin sırıtıyo teallam yarabbim ya !!
Phen
- Ne sırıtıyon ?
Ssç ( siyah saçlı çocuk )
- Enişte iyiymiş.
Phen
- Yanlış anladı o yüzden.
Ssç
- Tabi tabi kim seviyo belli !
Phen
- Senden hoşlanmıyorum. Hele aşık hiç deyilim. Şimdi egonu al ve siktir git hangi bok çukurundan geldiysen.
Ssç
- Aaaa Rüyacım küfür etmek sana hiç yakışmıyor. Ayrıca gitmiyorum.
Phen
- O zaman ben giderim.
Arkamda onu bırakıp kızların yanına gittim. Ssç benim sinirlerimi bozuyordu. Mal işte. Mayası bozuk küflenmiş kestane kafalı piç. Of sinirlendim yine.
Hiç konuşmadan onların konuşmasını dinledim.
Zil çaldı.
Beşinci ders Rehberlik. Oh yatış. Hoca bir şeyler anlatıyordu. Ama aplanız siklemiyor s.s
Tenefüste sınıfta kayamı sırama koyup yattım.
Altıncı ders rehberlik yine yatış time.
Yedinci ders biyoloji. Uyuşuk bir kafayla ders dinliyorum. Of bu ders zaman bitcek ya ?
Sekinizinci ders yine biyoloji. Hocayı yine uyuşmuş kafayla dinliyorum. Beynimin hoşafı çıktı lan.
Zil çaldı nihayet. Kızlarla beraber servise bindik.
Eve gelince üstümü değiştirdim. Ders tekrarı yapıp. Her derse için beş dakikalık molalarla birer saat çalıştım. Saat 04.00 olmuştu. Çantamı hazırlayıp direk yattım.