Chapter 1

148 8 0
                                    

״מתי הכל התחיל?״ השוטר שאל אותי , משרבט כמה דברים במחברתו.
"אוקיי , הכל התחיל לפני חודש" אמרתי ברצינות לשוטר.
~לפני חודש~
יום שבת : אור השמש החמימה שבקע מהחלון הפריע לשנתי.
קמתי מתוך אנחה של עייפות ...

"וואו תקשיבי את תבזבזי לי את הזמן " אמר השוטר בעצבנות וחוסר סבלנות. "אתה צריך לשמוע הכל כדי לדעת מה קרה, אתה מבין?" אמרתי בכעס עם כל מילה ומילה שאמרתי. "טוב, תמשיכי לספר אבל תזדרזי אוקיי?!" הוא אמר . "אוקיי אמרתי עם חיוך"

~בחזרה לסיפור~
נכנסתי לשירותים והסתכלתי במראה . בהתחלה חשבתי שראיתי מפלצת עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני נפוח כמו פרווה ואז הבנתי שזאת אני.

הורדתי את החולצה טריקו שלי ואת מכנסי השוק משיעור ריקוד ונכנסתי למקלחת ופתחתי את המים . זרם המים הנעים זרם על גופי בחמימות הרגשתי כל כך נעים ואחרי שניה שמעתי צעקה מלמטה . סיימתי להתקלח הכי מהר שאפשר . התלבשתי ורצתי למטה...

"וואו, וואו, וואו איך זה בכלל קשור לסיפור" הוא התחיל לצעוק. "תקשיב לי את רוצה לדעת מה קרה?" .הוא הנהן ברצינות. "אז תסתום את הפה שלך ותתחיל לשמוע. "אוקיי" צעקתי את זה כל כל חזק שכמעט באו שוטרים לקחת אותי .

אז כמו שאמרתי: ~ בחזרה לסיפור~
רצתי מהר למטה וראיתי את אמא שלי בוכה. כששאלתי אותה מה קרה היא אמרה סטן הציע לה נישואים היא הראתה לי את הטבעת , והיא פשוט מהממת כמובן בסטן הוא האיש הכי עשיר בארץ.

שאלתי אותה בשמחה "איפה הוא?" , היא אמרה " הוא היה צריך לחזור לעבודה אבל אנחנו עוברות לגור בבית שלו "...

"רגע קרה משהו אחרי שדיברת עם אימא שלך?" אמר השוטר בסקרנות . "ברור , פשוט חגגנו כל היום ואני דיברתי עם מולי באותו יום " אמרתי עם חיוך גדול. "מולי זאת מי שקרה לה המקרה ?" . השתקתי

That  NightWhere stories live. Discover now