Chapter 3

35 1 0
                                    

אני ראיתי אותו ,אני ראיתי את החבר הקודם של מולי.

ראיתי שעיניו אדומות ומלאות בדמעות. אני שאלתי אותו "מה אתה עושה כאן?" והוא ענה "בידיוק מה שאת עושה כן. אני גם רוצה לראות מחדש את המקום שבו ראיתי פעם אחרונה את מולי". כשהוא אמר "מולי" ראיתי דמעות שיורדות מעיניו הכחולות ואני פשוט נזכרתי איך אני , מולי וטד ( ככה קוראים לחבר של מולי) נפגשנו בפעם הראשונה.

~פלאשבק~
זה היה בכיתה א מולי ואני עלינו המדרגות לכיתה שלנו ובידיוק באותו הזמן טד נפל לידינו יותר נכון דחפו אותו. מולי עזרה לו לקום וכשעינייהם נפגשו ראיתי ניצוץ, ניצוץ שלא רואים הרבה פעמים. שאלנו אותו ״ הכל בסדר?״ ועד ענה ״ כן, ברור זה סתם משחק, אני טד״ ואז הוא הסמיק. מולי ענתה ״ זה לא נראה לי משחק כזה כיף, אני מולי וזאת אדריאן״ גם היא הסמיקה.

~בחזרה לסיפור~
הגבתי לו את הדמעות ואז חיבקתי אותו חזק כמו ביום שמולי נרצחה. הסתכלתי עליו והוא עליי זה היה רגע של דממה רגע של שקט אבל שקט טוב כזה שעשה לי תחושה של חמימות.

בדיוק דקה אחרי החיבוק השוטר שחקר אותי בא.
הוא שאל אותי ״ מה זה מקום הזה״ הגבתי בכעס ״ מה המקום הזה? המקום הזה הוא המקום שבו מולי  נרצחה״ הוא נבהל.
הוא אמר לי ״בואי תחזרי לתחנה ותספרי לי עוד על היום הזה, על המקום הזה״ רציתי לבכות. מתוך קול של ‏בכי שאלתי ״טד יכול לבוא איתי?״ השוטר הסכים והלכנו לתחנה.

נכנסו לאותו חדר חקירות מעופש. טד הוסיף כיסא.
השוטר אמר ״תתחילי מאותו מקום שהפסקת״.
אמרתי ״אוקיי״.

~בחזרה לסיפור~
אמא שלי המשיכה לבכות בגלל האירוסין ואני פשוט לקחתי את התפוח היומי שלי ,את התיק שלי , את המפתחות של האוטו ורצתי לאוטו. נכנסתי לאוטו והפעלתי את הרדיו. השיר האהוב עליי ועל מולי הושמע ״killer queen״ של קווין. כמו כך בוקר היו לי שלוש תחנות: הבית של מולי , הבית של טד ואז בית ספר. התחלתי בנסיעה...

״רגע״ קטע אותי השוטר ושאל ״ לא אמרת שאת חגגת כל היום עם אמא שלך וסטן?״ שתקתי.״ את לא משקרת?״ שאל השוטר בקול בררני. אמרתי ״ אני לא משקרת! אנחנו חגגנו אחרי בית ספר! אפילו תשאל את טד״. טד פתח את הפה

אוקיי עברה יותר משנה מאז שכתבתי את הסיפור כי שכחתי שיש לי וואטפד וגם שכחתי את הסיסמה. אני מקווה שלא שכחתם/ן את הסיפור

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

That  NightWhere stories live. Discover now