Semmi sem jó

150 2 1
                                    

Koncert előtti nap. Ilyenkor Atival mindig nagyon izgulunk. De támadt egy nagyon fasza ötletem. Indítok egy liveot. Jelenleg Csödör lakásában vagyunk. A vagyunk annyit jelent, hogy én, Puli, Polla, Csödőr és Fészek. De visszatérve a mosthoz. Tehát ig live. Elindítottam, majd csak úgy sereglettek az emberek. Mikor meglátták Pollát neki álltak szidni őt. Ez neki rosszul esett így kiment. Ati ment utána. Fészek, Csődör és maradtunk bent. Mivel nem tudtam, hogy Polláék hol vannak, és mit csinálnak ezért úgy döntöttem abba hagyom, és megnézem, hogy van. Hogy ne mondjam meg mivan ezért azt mondtam a nézőknek, hogy most nem vagyok elememben.

1 óra múlva István báttyámmal(nem tesóm nyilván) kint ültünk egy cigi és sör mellet mély diskurzust folytattunk arról, hogy mi is az a szerelem. Csődör szerint egy sötét,mély üres verem. Szerint meg egy nagyon mély kút, ahonnan nincs kiút csak ha jön a vonat.

Hajnali 1 volt amikor nyugovóra tértünk. Másnap meg már úton voltunk Pécsre. Az öreg VZS is velünk tartott. Előző héten már jártunk már itt. Akkor készült az a jó kis strandos kép. Kár, hogy Csődörék nincsenek rajta. Na mindegy. Na tehát koncert. Ezen a koncerten sokkal kevesebben voltak mint a Monyoson, tehát nem kellet annyira tartanom. 

Lement a koncert, majd vissza mentünk a szállásra és elmentünk aludni. Másnap már úton voltunk a következő koncert helyszínéig. És ez ment kb. pár napig, majd visszamentünk Pestre ahol tudtunk egy picit pihenni.


                                                                                                                             Folyt köv...

FRIENDS OR LOVERS?Where stories live. Discover now