REZIL OLMAK

98 6 0
                                    

Taki bir sorunla karsilasincaya kadar...
Yine ust katta dolasiyorduk Yagmur Eren'i kesmeye calisiyordu.Bizide tutsak etmisti sinifin onunde bende demir parmakliklardan Berke'yi kesmeye calisiyodum.Beni daha tanimiyodu.NEYSEKI.Yoksa nasil bi salagin onu sevdigini bilse ohom- neyse.
-Yagmur cekistirme durr
Eren de benim gibi okula bu sene gelmisti Yagmura her baktiginda Yagmur cildiriyodu beni de cekiyodu koridor boyu.En sonunda Berke ile goz goze geldik.Cok guzeldiiii.Ama boyu uzundu :D.O 1.72 ben ise 1.66.Biz sacmalik yaparken o tip tip bize bakiyodu.Rezil olmustum en sonunda.Yagmur Eren'i kesiyim diye Berke'nin her zaman sarildigi ask yasadigi diregine goturdu bizi o da ayni zaman da kankasiyla ayni yere geliyodu bizi gorunce hemen yon degistirdi.Tenefusumuz bitmisti ben Okyanus'un yanina kostum herseyi anlattim. O da taniyomus Berke yi aghhh biriniz de tanimayin ya. Cikista Okyanus'u koluma taktim secmeliye gidiyorduk. Dorugu gordu ve ne yapicagini bilmiyordu cok hayecanlanmisti.Yanindan geciyordu ve sol koluna degmisti.
-Kolumu yikamicam,kimseye dokundurtmiyacagim
Gicikligina koluna dokunucaktim elime vurdu. Doruk bizim ust katta 7/G sinifindaydi. Lanet olasi gun cogu dakikalar neden hep rezillikle geciyordu ki??.Eve geldim Faceye girdim soy ismini hala ogrenememistim fakat Selda'nin arkadaslarina baktim ve hemen tanidim.
-Allah'im cok dadluuu.
Geceye kadar fotograflarina baktim ruyama girsin diye ama ne yazikki ruyama girmemisti. Onun yerine beni geldigimden beri seven Ozcan'i gormustum.Bi ara uyanmak istedim ama Ozcan icin uykumu bolemezdim. Zaten bir turlu uykumu alamiyodum. Sabah kalktim okul icin hazirlaniyodum. Okula girdik fakat girerken....

Yorum ve Votelerinizi eksik etmeyin birdahaki bolumlerde gorusmek uzere :D

270 GUN ASK GUNLUGU ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin