OKULUN İLK HAFTALARI

190 5 4
                                    

Okulun ilk günüydü daha hiçkimseyi tanımıyordum hayliyle çekiniyordum birazcık. Sınıfımız 3. katta 7/D sınıfıydı. Napıcğımı bilmediğim için derste suskun oturup tenefüste Sevda'nın yanına üst kata çıkıyordum. Onun son senesiydi benim ise 2 senem vardı daha ve işte okul maceram o zaman başladı. Okul kocamandı ama önceden geldiğim için neyin nerde olduğunu biliyordum en azından. Gezerek geçireceğimiz bir gündü sadece... Diye sanıyordum takii onu görene kadar. En başta kim olduğunu bilmediğim için sınıfını öğrendim 7/F sınıfıymış bizim sınıfın bir üst katı, Sevdaların karşısındaki sınıf. Onu anlatırken 7/Fdeki çocuk diye anlatıyordum. Günler geçti ama hala ilk haftadaydık bende onun ismini bulmaya çalışıyordum. Facebook'tan araştırdım İnstagram'dan araştırdım ve en sonunda buldum BERKE Şilan:Kanka o benim hem dershaneden hemde küçüklüğümden beri arkadaşım bi ara bende sevdiğimi sandım ama yanılmışım arkadas olarak yani öyle bişi yokmuş yakışıklı belki ama aynı zamanda salağın teki söyliyim.
İnanamıyorum sınıftaki kankam sevdiğimin kankasıydı çok kötü bir durum olacağını düşündüm.
Selda:Kanka ayarlıyım mı??
Ben:Yok knk boşver zorla olmaz zaten o beni sevmez ki.
Evet tam olarak korktuğum buydu kankalarımın bana YENGE demesi. Hoca yerleri değiştirdi şükürler olsun Şevval'den kurtuldum hiç kafa dengim biri değil. Şilan'ın yanına denk geldim bana psikopat diyorlardı nedenini bilmiyorum ama Şian'da psikopat çıkınca derste hocalara şöyle olsa şöyle olur diye (başına bişi düşse yaralansa vs.) konuşuyoduk çok eğlenceli geçiyodu dersler. Ama yinede tenefüslerde üst katlara çıkıyordum. Taki bir sorunla karşılaşana kadar....

YORUM ve VOTElerinizi bekliyorum en yakın zamanda görüşmek üzere :D

270 GUN ASK GUNLUGU ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin