⚫Konfleks ⚫

489 12 3
                                    

♒ Elena Kim mi ?
9. Sınıfa giden , günde 736362726 doz test kitabı alan , möö'leyerek konuşan , iyi dersler ile uyanan, gelecekte sürünmemek için şimdi otlayan , telefonu ile yaşayan bir adet insan kılıklı inek Otlama geyf .s.s ♒

"Elenağğğ uyan beybii "
"Aneğğğ. Nidin bana bunu yapiyirsen ?"
"Elenağğ duzgun konuuş. "
"Anne par.."
" sus kız cevap verme anneye ! Terlik şov yapcam bekle sen!!"
"Come on beybi come on. Party hard"
" Ben oraya come on yaparsam sende running fast yaparsin. Come on muş ! Hah sen sabah sabah running fast yapacan dikkat et !"
"Ooo Laf soktuuu "
"Sen sus Beren !"
" Son sos boron !"
"Amaaan elena is going tuvalet. Okey beybiler ?"
"Anneye beybi denilmez elena !! "
"Hadd hadd ben uyandim aney."
Allahım nasıl bir annem var yaa ! Yerim ben böyle anneyi. Bebitoşko ya. Neyse Elenaa kendine gel ! Okul diye bir otlama arazisi vardı dimi ? Ya şimdi süper bir kahvaltı yapacaktım ama bana yine hüsran ... Hayaller muhteşem bir kahvaltı , hayatlar KONFLEKS !!
Günlük rutinsel tuvalet işlerimi (işemek , işerken uyuya kalmak, dis fircalamak, yüz yikamak ) halletikten sonra mutfağa indim. Ve buz dolabımı açar açmaz hayal kırıklığına ugradim ve halil sezayi isyan şarkisini elimi kalbime koyarak söyledim. Neden mi ? KONFLEKS YOK !! BİLDİGİNİZ YOK. BİTMİŞ GİBİ YOK. İSYEAAAAAAĞĞĞN !!
"İSYEAAAAAAAAAN "
"Ne isyanı yine abla ?"
"Be-beren konfleks bitmis. Bildigin yok yani sıfır!"
"O zaman ablacigim sende going to markıt."
"Going ti morkot !!"
"Hadi caniko ayiciklı pijamalarla gitmek istemezsin bence "
"Snne be slk .s.s"
"Abla ergenlik sendromunamı girdin ?!?"
"Ben go to markıt beren markıt. Sana inat ayıcıklı pijamalarla. "
"Rezil olma geyff .s.s"
Salak berenin inadina ayicikli pembe pijamamla markete yol aldim. Hayir yani bakkala değil evin yanindaki MİGROSA ! Kuul olanlarin gittiği yere gidiyorum. Hay ben inadima ! Migrosa girince hemen konflekslerin oldugu reyona girdim. En sevdigim konfleksten tek bir tane kalmisti. Tam alirken bi el konflekse gitti ve konfleks aramizda kaldi. Resmen konfleks'i çekiştiriyorduk. Kafami kaldirdigimda ultra yakişıklı bir cocukla karsilastim. Benimsin bebek !
"Konfleksimi bırakırmısın ?"
Aiyy o ses ne beğğ. Bi sn azımın sularını topliiip cevap vercem. Tşk.
"Ayıcıklı pijamalar aşkına ! " Salak ben -_-
"Arkadaşım versene şu konfleksi !?!"
Ahh ben sana kalbimin anahtarini veririm beee. Ama konfleks olmaz beybi. O benim. Daha cok konfleksi kendime cektim.
"Konfleks benim cnm .s.s" dedim.
"O BENİM !"
"Savaş mı istiyorsun ? Came on beybi"
Biz konfleksi çekiştirurken. Konfleks patladi. EVET P-A-T-L-A-D-I.
"Senin yüzünden konflex patladı !"
"Benim yüzümden mi ? Ben savaşa cagirdim. Sende gelmeseydin baane . "
Tam cevap verecekti ama bir görevli geldi.
"Siz ikiniz patlayan konfleksin parasini verin."
"Yoohh yeeaaa !" (bu ayiligi tabiki bn ypcm slkmsnz?)
Tüm itirazlarimiza ragmen ikimizde ücretini ödedik. En son çıkmadan önce kapıda "sizin kuul marketinize kalmadik " diye bagirdim. Neyseki duymadilar. Bende eve gittim. Evde bir adet meraktan deliye dönmüş mami gördüm. Omg .
"Nerdeydin sen ?!?'
"Beybi no problem. Markette son konfleksi ben ve bir cocuk cekistirdik sonra patladi ve ucretini ödedim."
"Elena saatten haberin varmi ?"
"No canisi. Saat kacki ?"
Telefonumdan saate baktim ve may gat ! 45 dk gecikmisim. Hayir yani mutis bi kahvalti bekliyodum. Şimdi kahvalti da yok. Hakkat may gat !
"Oww beybiler ben üniforma giyip go to school. Öpüldünüz"
"Anneyle konuşmaya bak. Almayayim seni ayagimin altina sipa !"
"Muck muuuck "
Hemen ustumu giyinip çantami hazirladim. Masamin üzerindeki arabamin anahtarini kapip go to school. Okullun otoparkına arabami parketip sınıfa ilerledim. Ohh noww. Ders başlamıs ! Aiyy derste matemtikçi ile ! Kahretsin. Dersler aşkina ! Sinifin kapisinin önünde durdum. Derin nefesler alip verdim. Ve sınıfın kapısını tiklattim.
"Giir "
Kapiyi actim ve iceri girdim.
"Ooo Elena hanim teşrif etmiş. Nerdeydin sen ?"
"Hocam şey olunca ş-sey oldu. Yani geç kaldim."
"Birdahakine direkt müdür odasına gidersin. Geç yerine "
Tam yerime gidecekken yerimde cansu aptalını görsüm. Normalde kafasını sürte sürte onu ordan kaldırırırdım da matematikçi var. Boş olan en arka sıraya gittim. Gri derfterimi çantamdan çikardım ve derse koyuldum. Hoca bana sırf inat olsun diye tahtaya cok zor bi soru yazdı. Ve beni kadırdı. Ben soruyu tıkır tıkır cözünce hoca sustu. Bende yerime gectim. Hoca su an sinirden tirnaklarini kemirmeye başladı. Nihahah yasasin hocayi ezmek. Sen bana savaş actin come on baby. Hoca tam yeni soru yazarken kapı çalındi. Hoca sabir cekip gir dedi. Kapıdan konfleks kavgasındaki ulta yakışıklı beybi girdi. OMG beybi.
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
Oncelikle watpadd'a yeniyim biraderlerom jzbdbdbdnd. (Yanlis anlamayin ben kizim sjdbdhdnd) Neyse ben lafi uzatmayayim. Ama bir sey demem lazim. Hikaye elenanin inekligini ilerleyen bölümlerde görceniiz.
Neyse biraderler. Okuyun voteliyin ;)
Sinir koymuyorum. Muhtemelen yeni bölüm yarin yeniden gelir. Yani her gün bölüm atarım. Bazen 1 gun aksar ama kusura bakmiicaksiniz.

Hayırlısı Be Gülüm (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin