Hoca tam yeni soru yazarken kapı çalındi. Hoca sabir cekip gir dedi. Kapıdan konfleks kavgasındaki ulta yakışıklı beybi girdi. OMG beybi.
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
Yanında da ultra şisko ve kel müdürümüz vardı. Müdür ;
"Dersinizi böldügümüz icin özür dilerim hocam. Sinifimiza yeni bir öğrenci geldi. "
"Ah müdür bey dersimi daha fazla yeni gelen öğrenci icin harcamak istemiyorum 17 dakika kaldi. Yavrum senin adın ne ?"
Bencede yavrum seninin adın ne ?!?
"Berke hocam."
Aiyyy Berkecim hosgeldin cnm .s.s
"Tamam gec en arkada yer var."
Berk en arkaya bakinca beni gördü. Sonra bütün sinifa bi goz gezdirip yanim oturdu. Ve konuşmaya basladi.
"Konfleks canavar ?!?"
"Yaw heh he. Bikere benim değil senin yüzünden konfleks patladı. Azıcık kibarlik yapip bana verseydin hiç kavga olmayacaktı."
"Tabi canım karsimda cok kibar biri olunca ben kibarlik yapamadim. "
"Hah beni mi ima ediyosun !?!"
"Ne kadar çabuk anladın bravo"
"Çok bil-"
Lafımı kesen o ses sevgili hocacıgımiz oldu. Ne yalan soyleyeyim. Hoca kesmeseydi bu laf dalaşında kaybeden taraf olacaktım.
"Evet çocuklar bu konu icin sira arkadasiniz ile calisacaksiniz. "
Sınıfta ugultular cikti. Berke de bende dersi dinlemediğimiz için boş gozlerle olan biteni izledik. Hoca yenuden konuşmaya başlayacaktı ki zil çaldı. Ben konusmaya başladım.
"Ne ödevi ya !"
"Ben ne biliyim ! Seni dinlerken hocayı kacirdim."
"Tamam ya çekilir misin ?"
"PEKİ"
An itibari ile berkenin en buyuk odun oldugunu anliyorum. Salak. Neyse ben odevi sormak icin busenin yanina gittim. Buse tabiki dersteki herşeyin notunu almiş.
"Elenacim odevleri verdim de su yeni gelen cocukla derste habire konuştunuz canım dökul dokul."
"Ya ben onu taniyorumda hoşgeldin falan dedim."
"Oww ne iş?"
"BUSE!"
"Tamam tamam."
"Hadi kantine gidelim."
"Yes bebek"
"Came on, came on"
Kantine indik. Malum açlıktan ölüyorum. Tam kapıda elinde tost olan bir adet Berke ile karşılaştım. Berke söze sallı sollu girdi.
"Sabahki konfleks olayından sonra aç kalmışsındır diye. "dedi elindeki tostu göstererek.
"Kibar olmayı kimden öğrendin canım ?"
"Off alıyormysyn tostu ?"
"Tabiki. Teşekkürler.."
Off bütün ultra yakışıklılığı ve son kibarlılığı ile yine ağzımın suları eridi. Of Berke of.
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
Bölüm kisa oldu ama ne yazıkki uyuya kalmisim. Ders çalışmam lazım. Bu arada karekterler icin Türk kişiler düşünüyorum.
Öpüldünüz. Yarin yeni bölüm gelir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırlısı Be Gülüm (düzenleniyor)
ChickLitEski Adı :Bir Genç Kızın Ders Çalışma Günlüğü Büyük bir aradan sonra tekrardan merhaba ✋✋ Hikayemi birkaç düzenlemeden sonra tekrardan wattpad dünyasına aktaracağım. Tabii bu düzenlemeler bayağı değiştirecek hikayeyi ancak zaten kurgu da değiş...