Άλεξ pov:
Μετά το χθεσινό περιστατικό δεν ξέρω τι να κάνω....
Εγώ δεν ήμουν έτσι δεν θα έκανα έτσι για καμιά γκόμενα ποτέ .....
Σκευτομαι να τον διώξω αλλά μετά θα ακουστούν φήμες ότι μαλακωσα και διώχνω έναν από τους καλύτερους για μια γκόμενα άσε που αυτό μπορεί να ακουστεί παρά έξω και να βάλω σε κίνδυνο την ζωή της Αρίας
Βεβαια ο Μπράντον δεν έκανε και λίγα σωστά ;
Ποτέ μα ποτέ δεν θα βίαζα γυναίκα ...δεν αξίζει να λέγεσαι άνδρας αν το χεις κάνει ....
Τον Μπραντον τον ξέρω από μικρός μεγαλώσαμε μαζί αλλά πάντα υπήρχε αυτή η έχθρα .
Νικ:πιάσαμε προδωτη και δεν θα πιστέψετε ποιος είναι...
Του έκανα νεύμα ανυπόμονος να συνεχίσει...
Νικ:ο Μπράντον...
Τι!
Άρχισα να φωνάζω και να γελάω σαν υστερικός .
-χαχαχαχχα βεβαίως θα ήταν ο Μπράντον ποιος άλλος θα ήταν ..χαχαχα μόνος ύφος μου πάει κόντρα πώς και δεν το είχα καταλάβει .....φώναξε τον μου στο γραφείο...
Μετά από δέκα λεπτά ήρθε ...κάθισε και δεν μίλαγε
-γιατι;
Μπρ:δεν είμαι προδωτης ...απλά τελευταία πάω σε άλλη συμμορία θα στο έλεγα ..
-τι θα μου έλεγες ότι συνεργάζεσαι με άλλη μαφια εε;
Μπρ:όχι δεν έκανα τίποτα για να σου κάνω κακό θα σου έλεγα ότι θέλω να φύγω από την μαφία .
Είπε άνετα .....άνετα !
Οσο και να τον μισώ τον ξέρω από μικρός και ναι τελικά δεν είμαι άψυχος...
-νταξη θα σβήσεις το τατού και είσαι ελεύθερος πρόσεχε όμως ......μην νομίζεις ότι είμαι τόσο καλός...
Είπα και έφυγε χωρίς να πει τίποτα απλά έφυγε ..
Ορίστε δεν χρειάζεται έφυγε ότι ήθελες .
Ναι...
Αρίας pov:
Σήμερα δεν νιώθω καθόλου καλά ......
Με το ζόρι μπορώ να περπατήσω και πρέπει να κάνω τις δουλειές...Καλύτερα να καθίσεις λίγο...
Θα πω σήμερα να μην τις κάνω ...θα τελειώσω αυτό που κάνω και θα πάω.
Οχ ο Μπράντον πλησιάζει...
Όχι πάλι..
Μπρ:θα λείψω για λίγο καιρό αλλά μην ανησυχείς θα τα ξανά που.ε δεν τελειώσαμε..
YOU ARE READING
My Mafia Kidnapper
Teen FictionAria Παπαδοπούλου κόρη ενός διάσημου επιχειρηματία στην Ρωσία όπου μετακόμισε πρόσφατα. Είναι ευγενική,γενναία και με πολύ τσαμπούκα .Δεν της αρέσει να της λένε τι να κάνει και να την ελενχουν . Alex Smith ο ισχυρότερος μαφιόζος της Ρωσίας πλέον διο...