το παρελθόν του

945 44 0
                                    

Άλεξ pov:

Τι έκανα ......τι έκανα.....

Είμαι ξύπνιος δεν κοιμήθηκα καθόλου χθες και πλέον δεν είμαι έπη την επήρεια του αλκοόλ....

Άκουγα την μικρή να ουρλιάζει όλο βράδυ μέχρι που κάποια στιγμή κοιμήθηκε ...

Πώς θα την αντικρίσω πως.....

Την βίασα ...την βίασα εγώ που έλεγα ότι δεν θα το έκανα ποτέ ...το έκανα .....

Ειδικά στην Άρια ποτέ....

Τι έχω πάθει ποτέ δεν έχω νιώσει έτσι για καμιά ....

Πρέπει να το πάρω απόφαση ότι η Άρια δεν είναι οποία και οποία πια στην ζωή μου....

Αλλά είμαι ερωτευμένος μαζί της.....κάτι που της προκαλεί κακό...

Άρια pov:

Έχω ξυπνήσει εδώ και κάμπωση ώρα και δεν έχω σηκωθεί από το κρεβάτι.

Φοβάμαι. Τον φοβάμαι...

Χθες ήταν μεθυσμένος και τα έκανε αυτά .....δεν νομίζω να σε πειράξει...

Ναι αλλα ......γιατί γαμώτο μου..γιατί το έκανε αυτό.....

Αποφάσισα να σηκωθώ πήγα στο μπάνιο και έκανα ένα καυτό ντουζ.....

Βγήκα και ένιωθα καλύτερα μπορώ να πω ....

Πήγα στην κουζίνα να φτιάξω καφέ μου χρειάζεται αφού ζήτημα να κοιμήθηκα 2 ώρες τις υπόλοιπες έκλαιγα...

Έτσι όπως ήμουν γυρισμένη στον πάγκο τον ένιωθα ....τον ένιωθα να με καρφώνει με αυτά τα μπλε μάτια..

Άλεξ:ήμουν 15 όταν η αθωητα και η παιδικοτητα μου εξαφανηστικε ......οι γονείς μου μάλωναν συχνά ......μια μέρα ο μπαμπας μου το παρακανε ......τους άκουγα να μαλώνουν αλλά δεν έκανα τίποτα ..σκευτομουν ένας τσακωμός όπως οι άλλοι είναι....μέχρι που ακούστηκε ένας ήχος .....κατέβηκα κάτω για να δω την μαμά μου πεσμένη κάτω ενώ ο μπαμπάς μου από πάνω της  να προσπαθεί να της βγάλει τα ρούχα βάροντας την με την ζώνη του . Όρμησα πάνω του χτυποντας τον προσπαθοντας να τον απομακρύνω από την μαμά μου ...αλλά ήταν πιο δυνατός με έσπρωξε και με κλώτσησε.. πριν ξανά σηκωθώ ακούω την μάνα μου να μου φωνάζει.."όχι Αλέξανδρε μου όχι φύγε είμαι καλά φύγε " "άκου την μάνα σου και τραβά μέσα "είπε ο μπαμπάς μου κάτι που με εξαγρίωσε .....πήγα να του ξανά ορμησω αλλά η φωνή της μάνας μου με σταμάτησε"φύγε Αλέξανδρε πήγαινε πάνω σε παρακαλώ....είμαι καλά πήγαινε"ούρλιαξε καθώς ο μπαμπάς μου την βίαζε μπροστά μου ...."πήγαινε πάνω δεν θες να πάθει κάτι χειρότερο ε;" Ήμουν έτοιμος να μιλήσω αλλά η μάνα μου με παρακαλούσε να πάω επάνω για να μην την βλέπω έτσι....της ψιθυρισα σαγαπω κάτι που το λέω μόνο σε αυτήν πλέον και αυτή μου είπε πίσω και γω...πήγα πάνω και το μόνο που άκουγα ήταν την μάνα μου να φωνάζει και τον πατέρα μου να λέει βρωμολογα .......ήμουν ένας δειλός θα μπορούσα να το είχα αλλάξει αν επέμενα από εκείνη την μέρα υποσχέθηκαν στον εαυτό μου δεν θα αφήσω ποτέ να σβήνει κάτι τέτοιο σε καμία γυναίκα....και να που ο ίδιος το έκανα από τότε άλλαξα και έγινα αυτός που είμαι  .......συγγνώμη Άρια ....... συγγνώμη δεν σου ζητάω να με  συγχωρέσεις εδώ δεν μπορώ εγώ να  συγχωρέσω τον εαυτό μου...

Είπε και για πρώτη φορα τον είδα να δακρύζει και να δείχνει συναίσθημα ....

Πλέον είχα γυρίσει και τον κοιτούσα ενώ είχα βουρκωσει.

Δεν ήξερα τι να κάνω είχα το μυαλό μου είχε θολώσει ....χωρίς κάν να το καταλάβω τον πλησίασα και τον αγκάλιασα σαν να μην έχω εγώ τον έλεγχο αλλά η καρδιά μου .....ακόμη ήμουν ερωτευμένη μαζί μου ακόμη και μετά από αυτό .....

Χωρίς να περιμενω ανταπόκριση στην αγκαλιά παρέμεινα εκεί κρατώντας τον σφιχτά από την μέση.

Ξαφνικά νιώθω τα χέρια του να με τυλίγουν και σταδιακά να με σφίγγουν...

Χωρίς να πούμε τίποτα ο ένας τον άλλον του σερβιτα πρωινό και κάθισα διστακτικά απέναντι του ....

-ευχαριστω που μοιραστηκες μαζί μου ένα μέρος του παρελθόν σου...

Με κοίταξε αλλά δεν μίλησε ...

- σε συγχωρώ ..

Είπα και έμεινε να με κοίταει με ορθανοιχτα τα μάτια ...







Γεια σαςς τι κάνετε ;
Μάθαμε επιτέλους κάτι για τον Άλεξ .....και αποδέχτηκε οτι είναι ερωτευμένος με την Άρια ...
Μικρό κεφάλαιο αλλά  λογικά θα ανεβάσω και άλλο σήμερα ...
Πατήστε το αστεράκι αν σας άρεσε ..με βοηθάει πολύ στο να συνεχίζω να γράφω ....
Τα λέμε στο επομενοοο.


My Mafia Kidnapper Donde viven las historias. Descúbrelo ahora