Merhabalar burada istediğiniz burcu bulabilirsiniz hepsini aynı anda yazmam mümkün olmadığı için haftada bir yayınlıyorum ☺ bu bölüme +5 vote gelirse bir sonraki burcu hemen yüklerim ☺☺Koç:
Yönetici gezegeni : Mars
Karşıt burcu : Terazi
Doğal taşları : Yakut, pırlanta, ametist
Metali : Demir
Renkleri : Nar çiçeği, ateş kırmızısı
Çiçekleri : Lale, gelincik, hanımeli
Hayvanları : Koç, koyun, kaplan, ejderha
Baharatları : Zencefil, hardal tozu
Koç, Zodyak'ın ilk burcudur. Dünya zamanındakı gece ve gündüzün eşitliğini gösterir
Bu burcun insanları gayretli, hareketli, güler yüzlü, bir o kadar da öfkeli, sabırsız ve kolay vazgeçmeyen tiplerdir.
Ün ve övgü onlar için önemli olduğundan, kendilerinden üstün kişileri pek sevmezler.
Koçlar zeki kişilerdir çevrelerindeki insanları, ulaşılması zor hedeflere yönelten bir öncüdür. Nadiren büyük bir servete sahip olur. Bir koç insanının parasını, eşyalarını rahatlıkla kullanabilirsiniz. İnsanları mutlu etmeyi çok sever ve yapılan iyiliğin kendisine geri döneceğini bilir Koç burcu.
Her zaman dikkat çekmeli ve beğenilmelidirler. Kendilerinden üstün buldukları insanları pek sevmezler. Kendilerinden daha çok beğenilen birinin çıkması, onlar için büyük bir bozgundur. Bu kişileri beğenir, taktir eder, fakat çok kıskanırlar
İleriyi görürler fakat en önplanda olan hataları, çok aceleci olmalarıdır. Sabırsızlıkları dolayısıyla kaçırdıkları bir çok fırsat olabilir. Koç burcunun metali demirdir. Demirin bükülmez gücü, Koç insanında yaşama gücü olarak kendisini gösterir. İçtenlik, dürüstlük Koç burcunun özelliklerindendir. Herkesi kendileri gibi zannettiklerinden birçok hayal kırıklığına uğrarlar, ancak kinci değillerdir.
Hayata pembe gözlüklerle bakan en rahat burcun koç olduğunu biliyor musunuz?
İyi niyetli, temiz kalpli ve dürüst olan Koç burcu insanları uğurlu taşları pırlanta kadar saftır. Küçük olaylar karşısında ağızlarına geleni söylerler. Ancak öfkeleri geçince yaptıklarından pişman olur ve olanları çabuk unuturlar. Düşünmeden konuştukları, aslında söylemek istemedikleri sözlerini karşı taraf hala hatırlıyorsa şaşırır, gücenirler. Fırsat bulurlarsa öfke içinde yaptığı korkunç şeylere bakmadan, en kötü düşmanından bile özür dileyebilirler.
Sürekli evlilikten kaçan ama sonunda erken yaşlarda evlenen genelde Koçlar'dır.
Herkes gibi koç insanları da paradan hoşlanır, fakat övgü ve ünden daha çok hoşlanırlar. Para ile şan şeref arasında seçim yapmasını isterseniz, o daima şan ve şerefi seçecektir. Başkaları hakkında bir şey merak etmezler dedikodu yapmaya hiç vakitleri yoktur. Diğer insanların sırları, davranışları ile uğraşmak onlara göre değildir. Başkalarının özel hayatı Koçlar'ı hiç ilgilendirmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Astroloji
Science FictionBurada kendi burçlarınızı bulabilir onlar hakkında bilgi edinebilirsiniz.