Boğa Burcu

1K 42 9
                                    

Merhabalar Koç Burcuna +5 vote geldiği için size söz verdiğim gibi Boğa burcunu yükledim bu bölümde de +6 vote gelirse bir haftayı beklemeden ikizleri yüklerim ☺ teşekkürler

Boğa:

Yönetici gezegeni : Venüs

Karşıt burcu : Akrep

Doğal taşları : Elmas

Metali : Bakır

Renkleri : Pembe, yeşil, eflatun

Çiçekleri : Menekşe, pembe gül

Hayvanları : Boğa, fil

Baharatları : Karanfil, tarçın

Boğa, güvencede olma içgüdüsünü temsil eder. Boğalar'ın kendilerini güven altında hissetmeleri çok önemlidir. Bu nedenle maddi değerlere çok bağlıdırlar.

Kararlı, sakin ve soğukkanlı boğalar, bulundukları ortamın hem maddi, hem manevî açıdan rahat olmasını isterler.

Sakin ve huzurlu yapıları, hayatlarını düzenli bir şekilde geçirmelerini sağlar. Hayatları boyunca başlarına gelen her türlü dertler ve zorluklar karşısında ayakta kalmayı başarırlar. Arkadaşlık onlar için çok önemlidir. İyi huylu, sabırlı ve küçük şeylerden mutlu olan boğalar, hayata güzellik katar, mutluluk verirler. Uyumlu, kaliteli ve güzel olan her şeyden hoşlanır ve bunların yollarını bulmakta pek zorluk çekmezler.

Boğlar'ın para kazanmaya yönelik özel bir yetenekleri vardır. Onlar kazanmayı ve harcamayı iyi bilirler. Parayı gösteriş ve lüks için değil rahat bir hayat sürdürebilmek için isterler.

Gereksiz şeyleri biriktirmemekle birlikte koleksiyon merakları vardır, geleceğe yatırım maksadıyla koleksiyon yaparlar.

Mutlu olabilmeleri için beraber yaşadıkları kişiler kadar, içinde yaşadıkları yer de önemlidir. Etrafında huzun kaçıran ne varsa, hepsiyle savaşır. Zorba bir savaşçı değildir ama Zodyak'ın en savaşcı burcundan daha mücadelecidir.

Dostlarına karşı çok cömerttir. Son derece merhametli olan boğa insanı, tanımadığı insanlara da yardım emekten çok mutlu olur. Boğalar, maddî-manevî kıskanç insanlardır. Kıskançlık onları hırslandırır. Sevdiklerini paylaşmaktan hiç hoşlanmazlar ve onları kaybettiklerinde yıkılırlar.

Boğa burcu insanının önemli ve özel bir yer ifade eden başka bir şey de, yemek yemek ve hazırlanmaktır. Şık ve zarif bir sofrada sunulan leziz yemekler başlarını döndürmeye yeter. Yorgun bir günün ardından yenilen güzel bir yemek, ona eşlik eden şarap veya rakının, en iyi dinlenme şekli olduğunu düşünür

Haftaya ikizler burcu geliyor
+6 vote ile daha kısa zamanda gelir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AstrolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin