{POV LOUIS}
Shit Harry is er achtergekomen dat ik me snij. "Lou waarom? Waarom?" Vraagt Harry. Ik begin te huilen. Harry wrijft over mijn rug zodat ik wat rustiger wordt. "Lou wil je mij alsjeblieft vertellen waarom je je snijdt?" Vraag Harry zacht. "Nou gewoon het wordt me allemaal een beetje teveel, ik bedoel Liam, Zayn en school snap je" zeg ik. "Vertel het mij gewoon als je weer ergens mee zit oke?" Vraagt Harry. "Ja is goed, bedankt" zeg ik. "Waarvoor?" "Gewoon alles, je bent gewoon 1 van mijn beste vrienden geworden je helpt me met alles" zeg ik zacht. "Geen probleem joh dat doen vrienden toch?" "Ja dat doen ze" zeg ik gapend. "Ben je moe?" Vraagt Harry, ik knik. "Zullen we dan maar naar bed gaan? En oh ja moet je morgen niet naar school?" Vraagt Harry, ik knik en laat een diepe zucht horen. "Geen zin?" Vraagt hij lachend. "Nee ik word zeker weten in elkaar geslagen ik hoop dat Niall op school is dan doen ze het minder erg" zeg ik met tranen in mijn ogen. "Je hoeft je nergens zorgen voor te maken we gaan morgen gewoon langs je huis en dan halen we je tas op dan breng ik je wel naar school en wil ik je ook wel weer ophalen" zegt Harry lief. "Thanks Harry je bent echt heel aardig" zeg ik. "haha thanks en ja dat weet ik haha΅ zegt hij lachend. "Zullen we naar bed gaan?" Vraagt Harry. "Ja is goed" zeg ik. We lopen naar boven en doen onze avondroutine.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik word wakker van de wekker die afgaat ik druk hem met een zucht uit. "goeiemorgen Lou" zegt Harry. "Goodmorning Harry" zeg ik slaperig terug. "Zin in school?" Vraagt Harry lachend. "Nope" zeg ik zuchtend. "Lou het komt allemaal goed!" zegt Harry terwijl hij mij in een knuffel trekt.
Ik ben helemaal aangekleed en heb mijn morning routine gedaan. Harry en ik zitten nu in zijn auto opweg naar mijn huis. Na een tijdje zijn we aangekomen en loop snel naar binnen en pak mijn tas. Als ik alles heb loop ik weer naar buiten. "Louis?" Hoor ik mijn moeder zeggen. "Ja?" Zeg ik terug. "Wat doe jij hier zo vroeg?" "Ik was mijn schooltas vergeten dus ik wou die even ophalen" zeg ik. "Oh oke kijk je wel goed uit en kom je snel terug naar huis?" Vraagt ze. "Ik kan niks beloven maar ik probeer het oke? Maar ik moet naar school ik spreek je nog wel mam" zeg ik. "Oke is goed lieverd fijne dag vandaag" zegt ze terwijl ze een kus op mijn voorhoofd drukt.
Ik loop naar Harry's auto en stap in. "Waarom duurde het zo lang?" Vraagt Harry als ik instap. "Oh mijn moeder zag me ik merkte dat ze me heel erg mist ze vroeg of ik snel weer thuis kwam maar ik weet het niet hoor" zeg ik. "Misschien moet je het gewoon een keer proberen je weet maar nooit hoe je vader nu zou reageren" zegt Harry lief. "Ja ik zou het proberen maar nu gewoon nog niet ik vind het nog te vroeg, als ik nog wat langer bij jou mag blijven tenminste" zeg ik terwijl we al rijden. "Tuurlijk mag dat Lou ik vind het niet erg ik woon toch alleen" zegt Harry lief. Inmiddels zijn we al aangekomen op school. Ik stap uit zwaai naar Harry en loop naar hell.
Ik loop naar de ingang en zie Niall al staan, ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Waar ben jij de hele tijd geweest?" Vraagt Niall. "Ik vertel het later wel want ik weet dat je gek gaat worden" zeg ik lachend. "Haha is goed Lou ik heb je gemist" Zegt Niall lachend en lief. "Ik jou ook Nialler" zeg ik lachend terwijl we een elkaar een knuffel geven. "Hey homo hoe is het met die 'beroemde' Harry van je?" Hoor ik Zayn zeggen. Niall draait zich om en kijkt mij verbaast/vraged aan. "Oke ten eerste waarom noem je Louis Homo oke hij is gay maar wat boeit dat, en Louis uhm wat bedoeld hij met Harry bedoelt hij De Harry Styles?" Vraagt Niall verbaasd. "Uhm...Ik uhm..." "Ja nu durf je niks te zeggen hé HOMO!" Schreeuwt zayn lachend en loopt weg. "Louis hier hebben we het later nog over" zegt Niall als we naar onze kluisjes lopen. Ik open mijn kluisje doe er mijn jas en wat boeken in, als we klaar zijn bij de kluisjes lopen we naar de eerste klas wiskunde.
{Laten we de lessen skippen tot de eerste pauze}
*eerste pauze*
Niall en ik lopen naar buiten en zoeken een rustig plekje op, als we zitten zegt Niall gelijk: "Dus wat had Zayn nou over die Harry?" "Oh ja dat wou ik je vertellen, had jij dat laatste bericht gezien dat ik heb geplaatst?" vraag ik en Niall knikt. "Nou De Harry Styles had dat dus gezien en toen uhm...weet je wat ik laat mijn dm wel gewoon zien" (als je dit wilt teruglezen part 2 daar staat het in!) zeg ik en ik laat het zien. Hij kijkt met open mond naar mijn telefoon. "Wacht...WAT?!" Vraagt Niall enthousiast. "I know maar okay mag ik verder met mijn verhaal?' Vraag ik lachend. "Ja tuurlijk" "Okay dus Harry en ik hadden afgesproken en later die avond had ik mijn vader verteld dat ja ik gay ben en hij accepteert mij niet en ging mij slaan, ik ben naar boven gerend en ik belde meteen Harry op of ik mocht komen dus sindsdien woon ik daar tijdelijk" zeg ik, tranen lopen over mijn wangen als watervallen. Niall trekt mij in een knuffel tot de bel gaat en we naar Geschiedenis lopen.
{Laten we de saaie schooldag skippen}
Niall en ik lopen naar de parkeerplaats omdat we wouden afspreken wat mocht van Harry want ja Niall wou De Harry Styles ook ontmoeten. We lopen naar Harry's auto. "Hey Harry" zeg ik als ik achterin stap na mij stapt Niall verlegen in. Harry steekt vriendelijk zijn hand uit en Niall pakt hem aan. "Ik ben Harry, jij moet Niall zijn of niet soms" zegt Harry vriendelijk. "J-ja dat ben ik ja leuk om u te ontmoeten" zegt Niall verlegen. "Niall je hoeft niet verlegen zijn hoor ik bijt niet en alsjeblieft noem mij jou anders voel ik me al oud" zegt Harry lachend. "Haha oke" zegt Niall lachend. We rijden naar Harry's huis.
Als we bij Harry zijn huis zijn kijkt Niall zijn ogen uit. "Wow dit is groot" Zegt Niall enthousiast. "Haha ja nou gaan jullie maar op de bank zitten willen jullie een kopje thee en een koekje?" Vraagt Harry. "Ja hoor Harry oh en doe maar 10 extra koekjes Niall eet heel veel" zeg ik Lachend. Niall geeft mij een speelse stomp op mijn boven arm.
Het is 5 uur en Niall moet jammer genoeg naar huis. "Doei Nialler tot morgen!" Zeg ik als ik Niall een knuffel geef. "Doei Lou, doei Harry het was gezellig!" zegt Niall als hij naar huis loopt hij woont er toch dicht bij. "Die Niall is echt aardig en grappig" zegt Harry als we aan de eettafel zitten avond te eten. "Ja dat weet ik hij is niet voor niets mijn beste vriend" zeg ik.
Na het eten ga ik nog even huiswerk maken want dat moet nou eenmaal gebeuren. Nadat ik alles heb afgemaakt ga ik naar de woonkamer waar Harry een film aan het kijken is. "Hey Harry wat ben je aan het kijken?" Vraag ik terwijl ik op de bank ga zitten. "Oh hey Lou ik ben IT aan het kijken" zegt Harry. "Oh okay maar ik hou niet zo van horror film" zeg ik nerveus. "Het komt goed Lou ik ben er voor je" zegt Harry lief. Na een tijdje komt er een jumpscare ik slaak een kreet uit, kruip dicht tegen Harry aan en verstop mijn hoofd in zijn nek. Ik snuif zijn geur op die ik vertrouwd vind ruiken.
De film is afgelopen en Harry staart mij een tijdje aan. Dan zegt hij plots: "Lou je bent zo mooi" "O-oh dank je denk ik" hij legt zijn hand op mijn wang. Ik staar hem nu ook aan. Hij komt steeds een stukje dichterbij. Droom ik nu of is dit echt. We zijn nu een paar centimeter van elkaar verwijderd. Ik voel zijn adem op mijn lippen. En dan gebeurd iets waarvan ik niet had kunnen dromen, hij drukt zijn lippen op de mijne. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Ze zijn zo zacht, ik kruip op zijn schoot en stop mijn handen in zijn mooie bos krullen. Harry legt zijn handen op mijn heupen. Onze lippen bewegen synchroon over elkaar heen. Na een tijdje laten we los om op adem te komen. "Wow" is het enige wat ik kan zeggen...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cliffhanger :)
Wat vinden jullie tot nu toe van dit boek?
En ohja ik ben weer terug na een lange tijd!
Ik heb ook een nieuwe cover
STAYSAFE!
Lts Of Love Esmee.Horanson
JE LEEST
Always you ~LS~
FanfictionLouis Tomlinson (16) is fan van de beroemde en knappe acteur Harry Styles. Louis is gay en wordt daarom gepest maar als hij daar iets over op zijn instagram zet veranderd zijn hele leven. One direction bestaat niet maar de jongens zitten wel in het...