•8•

95 4 1
                                    

POV HARRY

Ik kom steeds dichter bij Louis. We zijn nu een paar centimeter verwijderd van elkaar. Weet je wat fuck it. Ik druk mijn lippen op die van Louis hij lijkt even te schrikken maar ontspant weer en zoent mee. Hij gaat op mijn schoot zitten met zijn handen in mijn haar. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Zijn lippen zijn zo zacht en ze bewegen synchroon met die van mij. Als we los laten om op adem te komen zegt Louis alleen maar 'wow'. "Dat was geweldig" zeg ik schor. "Ja" zegt Louis alleen maar ik denk dat hij nog niet helemaal weet wat er zonet is gebeurd. "Louis?" "Ja?" "Ik vind je leuk echt echt leuk" zeg ik. "Ik jou ook Harry al sinds ik fan van je ben" zegt Louis nog steeds niet wetende wat er net is gebeurd.

"Lieve Lou, ik weet het we kennen elkaar nog niet zolang maar ik kan jou vertrouwen en jij mij dus, lieve Lou mag ik jou de mijne noemen?" Vraag ik. "Ja dat mag Haz!" Schreeuwt Louis blij terwijl hij mij om de hals vliegt. Ik druk een kus op zijn wang. Eindelijk kan ik Louis mijn vriendje noemen. De hele avond hebben we nog wat films gekeken, gezoend en geknuffeld. Ik zie Louis gapen. "Zullen we naar bed gaan Lou?" Vraag ik. "Ja ik moet morgen alweer om 9 uur op school zijn" zegt hij. We lopen naar boven doen onze avond routine en gaan in bed liggen. Louis kijkt mij aan. "Wat is er Lou?" Vraag ik lachend. "Oh gewoon ik kan het niet geloven dat jij gewoon mijn vriendje bent" zegt hij dromerig. "Haha het is waar ik ben jou vriendje en jij die van mij" zeg ik waarna ik Louis een kus geef en op mijn rug ga liggen. Louis komt tegen mij aanliggen met zijn hoofd op mijn borstkas, ik sla mijn armen om hem heen ik geef hem nog een kus op zijn voorhoofd en val in slaap.

De volgende ochtend gaat mijn wekker alweer vroeg Louis moet naar school en ik moet naar de set voor de nieuwe film waar ik in speel. "Lou? Loubear wakker worden" zeg ik terwijl ik hem een kus geef. Hij opent zijn ogen en kijkt mij glimlachend aan. "Goodmorning Haz" zegt hij terwijl hij mij een kus geeft. "Zullen we gaan omkleden en gaan ontbijten?" vraag ik. "Ja is goed ik ga even douchen" hij staat op pakt de dingen die hij nodig heeft en loopt naar de badkamer. Ik pak een jogging pak omdat ik op de set toch andere kleren aan krijg. Ik loop naar beneden dek de tafel en ga alvast zitten. Even later komt Louis beneden en komt bij mij aan tafel zitten. "Lou ik moet vandaag naar de set van die nieuwe film dus je bent vanmiddag alleen thuis, doe alsof je thuis bent en pak wat eten als je wilt okay?" vraag/zeg ik. "Ja is goed ik denk dat Niall en ik sowieso weer gaan afspreken" zegt hij terug. "Is goed ik weet niet hoelaat ik thuis ben maar wel voor het avond eten" zeg ik. "Oke ik ga naar boven mij verder klaar maken" zegt hij een tijdje later. "Is goed Lou ik moet zo wel gaan ga je lopend naar school of?" Vraag ik. "Ik loop wel is wel zo gezond" zegt hij waarna hij naar boven loopt. "Ik moet naar school" roept Louis later als hij klaar is. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn mond. "Veel plezier en kijk je goed uit?" Vraag ik. "Ja doe dankje wel" hij geeft mij nog een knuffel en gaat weg.

Ik rij naar de set voor de film. Als ik aankom staan er al veel auto's. Ik stap de auto uit en loop naar de ingang van het grootte gebouw. Ik stap net het gebouw in en mijn telefoon gaat af. Het is een onbekend nummer ik neem op.

*het telefoongesprek*

"Met Harry Styles"

"Hallo Harry, ik ben zuster Tessel klopt het dat u de vriend van meneer Tomlinson bent?"

"Ja dat klopt wat is er aan de hand?"

"Komt u maar naar het ziekenhuis dan leg ik het u uit"

"Oke ik kom er zo snel mogelijk aan"

* einde telefoongesprek*

Ik hang op en loop snel naar de balie om te zeggen dat ik weg ben. "Hai ik zou vandaag opnemen maar er is wat tussen gekomen" zeg ik. "Oke meneer Styles wat is er belangrijker dan op de zet zijn?" vraagt ze. "Nou er ligt iemand die mij dierbaar is in het ziekenhuis ik ben net gebeld door het ziekenhuis en ik moet nu komen" zeg ik half in paniek. "Oke ik meld u af kijk maar wanneer u terugkomt" zegt ze lief. Ik geef haar een dankbaar knikje en loop het gebouw uit. Als ik in de auto zit laat ik de tranen gaan. Ik kijk op de klok het is 9:30 shit Niall is al in de les. Toch besluit ik Niall te bellen. Ik wacht zenuwachtig af. Er wordt opgenomen.

*het telefoongesprek 2*

"Hey Haz wat is er ik zit in de les"

"I know"

"Harry ben je nou aan het huilen?"

"Beetje"

"Waarom vertel me wat er is gebeurt"

"Er is wat met Louis ik werd net gebeld door het ziekenhuis en en..." en ik barst weer uit in tranen.

"Oh god Harry ik meld me ziek kom jij mij halen dan gaan we samen"

"Is goed ik kom eraan"

*einde telefoongesprek 2*

Ik rijd zo snel als ik kan naar de school van Niall. Ik zie hem al buiten staan. Ik stop de auto en stap uit. Als Niall mij ziet loopt hij op mij af en geeft mij een knuffel. "Het komt allemaal wel goed" fluistert Niall in mijn oor. "Thanks Niall" we stappen de auto in en rijden naar het ziekenhuis. We lopen naar de balie in het ziekenhuis. "Hallo kan ik u ergens mee helpen?" Vroeg de vrouw achter de balie vriendelijk. "Ja wij zijn op zoek naar Louis Tomlinson" zei ik. Ze keek op haar scherm en keek ons weer aan. "Hij ligt op de 3e verdieping op kamer 301" ik knikte en Niall en ik liepen naar de lift. Eenmaal boven liepen we naar de goede kamer. Ik keek door het raam en zag Louis daar liggen met allemaal slangetjes aan zijn lichaam. Ik hoorde een stem achter mij. "Hallo bent u Harry Styles?" Vroeg de dokter. "Ja dat ben ik, en dit is zijn beste vriend Niall Horan" zei ik terwijl we allebei de hand schudde met de dokter. "Ik ben dokter Tessel, Louis is aangereden toen we bij hem kwamen was hij buiten bewustzijn, hij ligt nu in een coma en heeft zijn arm, benen en ribben gebroken, hij zal zo snel mogelijk wakker worden, waarschijnlijk is de aanrijding met opzet gedaan" zei ze ik knikte. Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken. Ik zag dat Niall ook zijn moeite moest doen om niet te gaan huilen. "Mogen we wel bij hem naar binnen?" Vroeg ik. "Tuurlijk ik snap dat dit lastig voor u is" ik knikte en liep naar binnen, Niall liep achter mij aan. "Als ik erachter kom wie dit heeft gedaan, vermoord ik hem" zei Niall boos. Ik zag hoe zijn knokkels wit werden. "Niall we moeten rustig blijven hij heeft alleen maar wat breuken en wordt snel weer wakker dat weet ik zeker" zei ik terwijl ik Niall huilend in mijn armen nam. Ik voelde mijn hele shirt nat worden maar dat boeide mij niks het ook moeilijk voor hem om Louis zo te zien.

-------------------------------------------------

JAJA DAAR BEN IK WEER MET EEN NIEUW HOOFDSTUK!! <3

hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk leuk!

Wat vinden jullie ervan dat Louis en Harry een relatie hebben nu?

Like + Comment + vote

Lots Of Love

Esmee.horanson

STAYSAFE!<3

Always you ~LS~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu