Benjamin & Mason // Third Person's pov.
Sabah saat 10 gibiydi, Mason ve diğerleri antrenman yapıyordu. Ama Benjamin kafasını antrenmana hiç veremiyordu.Sevdiği kadının başkasından bebeği olacağı düşüncesi onu mahvediyordu.
Mason'un ona doğru attığı topun yanından geçip gitmesiyle Mason en sonunda ona bağırmıştı.
Mason Mount; Kafan nerede oğlum, top geçip gidiyor!
Benjamin Chilwell; Hiç, sadece dalmıştım.
Mason Mount; Kimi kandırıyorsun, aklının nerede olduğunu bilmiyor muyum sanki.
Benjamin Chilwell; Hiçbir yerde değil, al topu devam edelim.
Mason Mount; Bir kez daha yalan söylersen seni şurada sikerim Chilly.
Benjamin kendini yere bırakarak konuşmaya başlamıştı.
Benjamin Chilwell; Yağmur'u düşünüyorum, ve de bebeği. Ara vermiştik, o zaman kiminle ne yaptığına karışamam ama bir bebek var orada, ve şuan beraberiz.
Mason Mount; İçimden bir ses diyor ki o bebek senin, bak Chilly onun yanında olman lazım, en azından bugün. Dün geceden beri ağlıyormuş, yemek yemiyormuş. Seni gerçekten seviyor, bunu ikinize de yapma.
Benjamin Chilwell; Onu görmek için hazır olduğumu sanmıyorum, hâlâ sinirim geçmedi ya onu kırarsam?
Mason Mount; Kırmayacaksın, şimdi doğru hastaneye onun yanına gidiyorsun.
Benjamin Chilwell; Lan antrenmanı yarım mı bırakacağım.
Mason Mount; Ben hocayla konuşurum sen git hadi oyalanma.
Benjamin Chilwell; Hangi hastanedeler amına koyayım, bilmiyorum ben
Mason Mount; Nehir'le dün konuştum sana birazdan atar konum
Benjamin gülerek kafasını sallamıştı ve içeriye doğru gitmeye başlamıştı.
Yağmur & Nehir // Hospital.
Yağmur birkaç tüp kan verdikten sonra tekrar Nehir'in yanına dönmüştü, endişeli değildi, çünkü gerçeği biliyordu, Andriy ile arasında hiçbir şey geçmemişti, bu testleri de sadece Benjamin'in ona inanması için yaptırıyordu.
Nehir; Küçük Chilly geliyor, nasıl hissediyorsun?
Yağmur; Aslında bilmiyorum, şuan bunu Benjamin ile kutlamam gerekiyordu ve ben şuan onu inandırmak için milyon tane test yaptırıyorum.
Nehir; Her şey güzel olacak, ikinizin bir bebeği olacak, belki Chilly öküz olmayı bırakıp sana evlenme teklifi eder?
Yağmur; Hayal aleminde yaşıyorsun güzelim, beni görmek bile istemiyor, sevmekten bile vazgeçmiştir belki.
Nehir; Senden iyisini mi bulacak o be, sen olmasan kim bakar ona?
Yağmur; Taş gibi adam, günde kim bilir nasıl mankenler modeller yazıyordur ona.
Nehir; Ama şöyle bir şey var ki gözü senden başkasını görmüyor, resmen deli gibi aşık sana.
Yağmur kafasını hüzünlü bir şekilde salladıktan sonra etrafa bakınmaya başlamıştı, o sırada hastanenin kapısından içeriye giren Benjamin ile olduğu yerde donup kalmıştı. Benjamin hızlı adımlarla ilerleyerek kızların yanlarına gitmişti.
Yağmur; Niye geldin?
Benjamin Chilwell; Sevgilimin yanında olmak için.
Yağmur; Dün eski sevgilin olduğumu söylüyordun..
Benjamin Chilwell; Sen hâlâ benim sevgilimsin, biz asla ayrılamayız.
Yağmur; Bilmiyorum, bu arada o adamla aramda hiçbir şey geçmemiş, bebek senden. Ama inanmayacağını bildiğim için testleri yine de yaptırdım, biraz beklersen çıkarlar.
Benjamin Chilwell; O sikik testler umrumda bile değil, sana inanıyorum ve buradan gidiyoruz.
Yağmur; Nereye?
Benjamin Chilwell; Evimize?
Yağmur; Ya istemiyorsam?
Benjamin Chilwell; Üzgünüm bebeğim sana isteyip istemediğini sormadım.
Benjamin elini Yağmur'un eline kilitlemişti ve hızlı bir şekilde ilerlemeye başlamıştı.
Declan & Jack // Jack's home.
Declan önündeki pizza kutusundaki son dilimi midesine indirirken, Jack ise sessiz bir şekilde dışarıyı izliyordu.
Declan Rice; Senin neyin var Grealish?
Jack Grealish; Bilmiyorum, garip şeyler hissediyorum.
Declan Rice; Ne gibi?
Jack Grealish; Sanırım birisine aşık oluyorum ama aşık olmak planlarımın arasında yoktu, aşk ilişki bunlar hep insanı yavaşlatan şeyler.
Declan Rice; Aşk dünyadaki en güzel şeylerden birisi, tabii karşılıklı olduğu zaman. Benimkisi karşılıksız kaldı, ve vazgeçtim zor olsa da. Bazen hâlâ onu istiyorum.
Jack Grealish; Ama sen yakın arkadaşının flörtüne aşık değilsin, Chilly ve sen uzaksınız. Ben ise Mason ile çok yakınım, kardeş denecek kadar.
Declan Rice; Biliyorum öyle olduğunu sadece örnek veriyorum, önemli olan Mason ile arandaki ilişki değil, sevdiğin kişinin hanginizi sevdiği, ikinizde bunu olgunca karşılayacak yaştasınız, hanginizi seçerse seçsin arkadaş kalacaksınız.
Jack Grealish; Mason'u seçme ihtimali daha yüksek gibi, bilmiyorum bana daha uzak gibi ve onlar zaten flört.
Declan Rice; Onu gerçekten seviyorsan savaşmanı tavsiye ederim, burada bu şekilde bekleyeceğine ona açılmalısın.
Jack Grealish; Bekledikçe her şey daha zorlaşıyor biliyorum, ama nerede bende o cesaret.
Declan Rice; Jack sen azgın yakışıklı ismiyle instagram hesabı açan insansın, buna mı cesaretin yok?
Jack Grealish; Evet yok, ya reddedilirsem?
•••
Diğer bölüm instagram bölümü ve sonraki bölümde hepsinin toplanacağı, bebeği falan kutlayacakları bir bölüm olacaak. Sonra texting olarak devam ederiz diye düşünüyoruuum.
Tabii arada elbet bu şekilde yazdıklarım olacaak.
perriesy umarım beğenirsin aşkk💙🔗
YOU ARE READING
gc
Non-Fictionmason mount "benjamin gerizekalısı neden depresyonda??" adlı grubu kurdu ve herkesi ekledi.