" Ah, afedersin. Canın yandı mı ? "
" Hayır iyiyim. Teşekkürler sorduğun için :) "
Sonunda kafamı kaldırmıştım. Bu, bu yakışıklı da kimdi böyle ? Şuan resmen Taehyung ile ilk tanışma anımızda hissettiğim gibi hissediyorum." Bu arada, isminizi öğrenebilir miyim güzel bayan ? "
" Ah, tabi. Jennie ben, Jennie Kim. "
" Bende Jiyong, Kwon Jiyong. Hayranlar bana G-Dragon der. "
" Hayranlar mı ? Mesleğiniz ne ki ? "
" İdolüm. Bigbang grubunda rapperım, söz yazarıyım. Ve grup lideriyim. "
" Vaybe ! Hep bir idol olmayı hayal etmiştim. Ama doktor oldum. Hayaller ve hayatlar işte. "
" Peki, biraz hızlı olacak gibi ama numaranı alabilir miyim, eee, Jennie ? Belki buluşuruz falan ? "
Hemen kafamı olumlu anlamda salladım. Jiyong telefonunu elime tutuşturmuştu. Ekrana numaramı yazdım. Ve telefonu Jiyong' a geri verdim. İyi birine benziyordu. Bir sakınca yoktu sanırım.
(-82*********-)
Jiyong ekrana baktı ve tatmin olmuş gibi kafasını salladı.
" Tamam, Jennie. Görüşürüz o zaman. ;)
" Görüşürüz. :) "
Yaklaşık beş dakikadır taksi çevirmeye çalışıyorum. Şimdi diyeceksiniz ki e zengin değil misin ? Araba al. Arabam var ama onu sürmeden önce ehliyet gerekiyor. Ve bir süredir ehliyet almak için derslere gidiyorum. Hissediyorum, arabama binip dolaşacağım günler yakın.
" Taksii ! " deyip elimle durması için işaret yaptım. Şoför' e baktığımda bunun tanıdık bir yüz olduğunu gördüm.
" Chan ? "
" Aow, Jennie. Geçen sefer de karşılaşmıştık değil mi ? "
" Evet evet, biri sen Seoul şehir hastanesine getirmiştin. Ve şimdi de istikamet o yöne ! "
Bu arada, Lisa' dan mesaj geldiğini gördüm.
[09:27]
Selam Jennie, yolda mısın ? Gelince odama uğra lütfen.[09:30]
Oh, peki. Bir sorun mu var ?
[09:31]
Sanırım evet. Bugünkü ilk hastan sürtük Tzuyu.[09:31]
Aman tanrım ! Herneyse. Görüşürüz.[09:32]
Bana uğramayı unutma !_________15 dk. Sonra__________
" Geldik Jennie. Sana Jennie demem de bir sorun var mı ? "
" Hayır Chan, sorun yok :) "
" Ücret 18.000 won "
" Pekala, biraz bekle. "
Cüzdanımı çıkarıp 18.000 won' u ödedim. Ve kapıyı açıp dev gibi hastanenin önünde kendi kendime gülümsedim. Ama bu çok uzun sürmedi.
" Hey Jennie ! Deli gibi hareketler yapmayı bırak. Doktorumun deli olmasını istemem. Adım çıkar yoksa ! "
Tahmin edebileceğiniz gibi bu Tzuyu idi.
" Adımı ağzına alma kaltak ! Seni hasta olarak kabul etmem bile sana fazla. "
" Hasta mı ? Hasta olan sensin. Ben ise hamileyim. Müstakbel kocamdan hamileyim. Yani Taehyung' dan hamileyim. Ve sen bebeğimi kontrol etmelisin. Hayatının aşkının bebeğini kontrol etmelisin. "
" Tamam, ama önce bir odaya uğramam gerek. "
" Hayır ! Benden ve bebeğimden önemli olamaz. "
" Evet önemli ! "
Sesim biraz yüksek çıkmıştı. Tzuyu hemen sahte bir korku ifadesi takınarak;
" Doktor Jennie, lütfen bağırmayın. Bizi korkutuyorsunuz. "
Ah ! Bu kız ve sahte hareketlerine o kadar alışıktım ki asla umurumda değildi. Tam arkamı dönmüş hastaneye adımlarken çok tanıdık bir ses kulağımı doldurdu.
" Bir sorun mu var hayatım ? "
" Bir sorun mu var sevgilim ? "
Evet var Taehyung, var. Üzgünüm. Beni bıraktın çünkü buna mecburdun. Ama ben anlamak istemedim. Beni bırakacağına inanmak istemedim. Yapamazdın. Çok mutluyduk. Seni zorladılar. Bunu biliyordum, hemde senden daha iyi. Ama ben kendimi kandırdım. Bile bile. Herşeye rağmen benimle kalmanı istedim. Bu yüzden seni suçladım. Beni Tzuyu yüzünden terk ettiğine inanırdım kendimi. Zorla inandırdım. Sen suçlu değildin Taehyung, seni ben suçladım. Kalbim kırıldı. Ve ben kendime yalan söyleyerek, kalbimi onarmaya çalıştım. Çok üzgünüm. Asıl sürtük benim, ama ben aşık bir sürtüğüm, çok aşık bir sürtük. Çok özür dilerim Taehyung, çok özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken ● Taennie √
FanfictionKim Jennie, aşık olduğu çocuğun evlendiğini duyar. Daha sonra karısının onu aldattığını ve onunla sedece parası için evlendiğini duyunca bir plan yapar.