-2014- Flashback
" Çirkinnn ! "
" Şişko !! "
" Ayı ! Çocuklar, Jennie' ye saldırınnn ! "
12 çocuk aynı anda saldırdı, Jennie' nin üzerine atladı. Taehyung ise gülüyordu. Komutu o vermişti ve Jennie' nin acı çekmesinden dolayı mutlu görünüyordu.
Jennie neyi yanlış yaptığını bilmiyordu. Evet çirkindi belki, ve kiloluydu. Ama çocuklar neden ondan nefret etmek için bir sebep olarak görüyordu bunu ? Anlamıyordu Jennie, suçunun ne olduğunu. O istememişti böyle olmayı. Oda güzel ve zayıf olmak isterdi. Diğer kızlar gibi olmak isterdi. Yargılamak dinlemekten daha kolaydı her zaman. Kimse onu anlamayacaktı. Onun yerinde olmadıkça. En çok canını yakan ise sevdiği çocuğun da ondan nefret etmesiydi. Taehyung onu sevmeyi, dinlemeyi denememişti. Belki arkadaş olabilirlerdi. Ama Taehyung ön yargılıydı. Diğerleri gibi. Asla anlamadı Jennie' yi. Ama belki anlardı. Pişman olurdu. Jennie' nin ayaklarına kapanırdı. Özür dilerdi. Onu sevdiğini söylerdi. Onu terk etmeyeceğini yada başka bir kız için onu bırakmayacağını. Jennie bunların bir hayal olduğunu biliyordu. Ama hayal etmekten zarar gelir miydi ? Gelirdi. Hemde çok gelirdi.
_____________________________________
Bu bölüm Jennie' nin geçmişi ile ilgili idi. Ayrıca kimse onun yerinde olmadıkça onu anlamayacak sözü ve yargılamak dinlemekten daha kolay sözleri you never know şarkısından alıntı ve sözleri gerçekten çok güzel. Neyse sonraki bölüm Taehyung ile ilgili olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken ● Taennie √
FanficKim Jennie, aşık olduğu çocuğun evlendiğini duyar. Daha sonra karısının onu aldattığını ve onunla sedece parası için evlendiğini duyunca bir plan yapar.