Karakter Tanıtımı

59 4 20
                                    

İsim; Tsuki Kaminari

Denki ile uzaktan akraba, ama kardeş gibi büyüdüler.

Özgünlük; 12 Olimposlu

12 Olimposlu'nun güçlerini sınırsız kullanabilir. Yan etkisi yoktur.

1-Zeus; Hava

2-Poseidon; Su

3-Afrodit; Etkileme (midnight'ın gücü gibi düşünebilirsiniz.)

4-Apollon; Ateş. (Shoto'nunki gibi bir ateş değil. Etrafta alev saçmak, alevden duvar ve ateş topları.)

5-Artemis; Avcılık. 5 duyu organının ve reflekslerinin insan üstü bir şekilde çalışmasını sağlar.

6-Athena; Zeka. Plan kurarken ve sınavlarda kullanır genelde.

7- Hades; Ölü ruhlar.

8-Hermes; Hız.

9-Dionisos; Sarhoşluk. Karşısındaki kişinin gözlerine bakarak kısa süreli sarhoşluk yaşatır.

10- Demeter; Toprak, bitkiler.

11- Ares; Savaş (Kılıç, silah kullanmada üstün bir yetenek sahibi olması.)

12- Hera; Evliliğin koruyucusu. Tsuki bu gücü nasıl kullanacağını bilmiyor.

Tsuki şuana kadar en iyi okullarda hep %100 burslu okudu. Athena gücü sayesinde tabii.

Babası Haru Kaminari tarafından sürekli kılıç eğitimi aldı. Hem gücü sayesinde hem de küçüklüğünden beri eğitim görmesi sayesinde kılıç kullanabiliyor. Kahraman kostümünde de iki tane kılıç var.

Annesi Gaia'nın gücü Melek ve Şeytan.
Özgünlüğün Melek kısmında dev beyaz kanatlar var. Avuç içlerinden ışınlar gönderebilir, zihin okuyabilir. Şeytan kısmında insanlara en büyük korkularını halüsinasyon olarak göstermek, mızrak kullanmak ve insanlarin ölüm tarihlerini ve isim soy isimlerini görebilmek var. Pro herolardan biri. Eski bir villain saldırısında gözünün altı kesilmiş, yara izi halen duruyor.

Babası Haru'nun çift gücü var. Yönetme ve Büyütme. Mesela bir karınca kolonisini hedefler, karıncaların birinin zihin ulaşır ve karıncanın ait olduğu koloniyi ele geçirir, istediği şeyi yaptırabilir. Yine karıncaların üzerinden gidelim, Büyütme gücünde de koloniyi insan boyutuna çıkarabilir, hatta daha fazla. Ya da büyük şeylerin boyunu küçültebilir. Gücünü kullanması için tek yapması gereken hedefinin zihnine ulaşmak.

Tsuki Kaminari;

Tsuki Kaminari;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Shoto Todoroki X OCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin