PUNTENSYSTEEM

61 4 1
                                    

Goedemiddag iedereen

Aangezien deze wedstrijd met een minimum van 10, maar maximum van 20 deelnemers is, heb ik een speciaal puntensysteem bedacht.
Ik hoop om aan 10 deelnemers te geraken voor we beginnen, maar doorheen deze wedstrijd kan het altijd groeien naar meer deelnemers.
Ja dat hoor je goed, het kan zijn dat 1 ronde of enkele rondes later iemand inspringt en ook meedoet met de wedstrijd.
Als ik telkens punten op /10 (+ nodige feedback) geef en deze op het einde optel kom ik bij (bijvoorbeeld) uiteindelijk op punten op /50.
Als iemand dan de 1e ronde niet heeft meegedaan, heeft deze persoon al meteen een enorme achterstand.
Om dit tegen de gaan, ga ik inderdaad werken met punten op /10, maar in plaats van ze op het einde allemaal op te tellen. Bereken ik een gemiddelde van alle verdiende punten bij opdrachten.
De persoon die dan het hoogste gemiddelde heeft, wint de wedstrijd!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. De opdrachten gaan naarmate ze vorderen steeds moeilijker worden, dus het is het beste om er vanaf opdracht 1 bij te zijn om goede punten te scoren!

Als er nog vragen zijn mogen deze zeker gesteld worden.
We hebben 10 deelnemers dus de eerste opdracht komt een van deze dagen online!

(Voorlopige) deelnemers:
1. Lieke, Ceo_Of_Being_Nerdy
2. Mel, xxannoniemxx
3. Didi, DidiCliffordHemmings
4. ZC, VanjaCodee9
5. Marijke, Keira-007
6. Alinda, Japiemonkey
7. Jade, Jade_littlefrog
8. -Malfoy-Stables-
9. Maren8en
10. Lotte, Alleswordtnieuw
11. Linde, Linde8en
12. Liene, LIENE-LIENE
13. Eva, _Eva-Zalune_
14. redflowers-

WatWed

COVERWEDSTRIJDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu